به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان، با حضور بازرسان، ارزیابی عملکرد و نظارت مردمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستندات مربوط به شاخصهای فضای عمومی و ارزیابی عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان مورد بررسی قرار گرفت.
هدف از انجام بازرسیها ارتقای فرآیندها و بهبود عملکرد است؛ ارزیابی عملکرد دستگاههای تابعه وزارت تعاون، بر اساس نقشه راه سلامت اداری و با هدف شناسایی و رفع گلوگاههای فسادخیز انجام می شود و هدف نهایی از این بازرسیها ارتقای خدمات ارائه شده به جامعه هدف است.
شیرزاد قادر پور اقدم، مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان نیز در این جلسه انجام بازرسیهای ادواری را گامی مهم در ارتقای خدمات دانست و گفت: بازرسیهای منتج به نتیجه موثر ضمن افزایش بهره وری، در کاهش جریانهای مخالف نقش اساسی خواهد داشت و در نهایت موجب ارائه خدمات با کیفیت و رضایتمندی بیمهشدگان تامین اجتماعی میشود.
در این بازرسیها ، محورهایی مانند سلامت اداری، اطلاعات سازمانی و شایستگیهای مدیریتی و ارزیابی عملکرد و شاخصهایی مانند حقوق شهروندی، شفافیت سازمانی، تعاملات بین دستگاهی، اجرایی سازی شعار سال و .. مورد بررسی قرار گرفت.
نظر شما