انجام روزانه بیش از ۵۰ مورد سی‌تی‌اسکن در بیمارستان تامین‌اجتماعی امام حسین (ع) زنجان

با تلاش شبانه‌روزی همکاران بیمارستان تامین‌اجتماعی امام حسین (ع) روزانه بیش از ۵۰ مورد  سی‌تی‌اسکن در این بیمارستان انجام می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان، امیر عباس جراحی علمداری در این باره گفت: مدیریت درمان استان از طریق ۷ مرکز درمانی از جمله بیمارستان امام حسین (ع)، پلی‌کلینک تخصصی حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه در زنجان، بیمارستان شهید سلیمانی و درمانگاه شفا در ابهر، درمانگاه شهدای خرمدره در شهر خرمدره و درمانگاه سهروردی در شهرستان خدابنده به بیمه‌شدگان تحت پوشش خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان افزود: یکی از مهمترین خدمات رایگان انجام سی‌تی‌اسکن تشخیصی برای مراجعین و مردم ولایتمدار استان زنجان است، سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام حسین (ع) زنجان در شیفت صبح و عصر به مراجعین سرپایی و بستری ارائه خدمت می‌کند و روزانه بیش از ۵۰ مورد سی‌تی‌اسکن در این بیمارستان انجام می‌شود.

بیمه‌شدگان بعد از صدور نسخه الکترونیکی سی‌تی‌اسکن توسط پزشک، با مراجعه حضوری از ساعت ۸ الی ۱۹ خدمات مربوطه را بصورت رایگان دریافت می‌کنند.

کد خبر: 72824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =