به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتی پور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان در نشستی صمیمی با طولابی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان دیدار و گفت گو کرد.
حجتی پور ضمن تشکر از حضور مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان، گفت: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی مشتری مدار در بین بانکهای کشور خدمات ارزندهای به مشتریان و جامعه کارگری استان بهعنوان یکی از شرکای اجتماعی ارائه کرده و مشتریمداری و ارائه خدمات به روز از جمله خدمات این بانک است لذا از زحمات و تلاشهای بی شائبه این عزیزان کمال تشکر را دارم.
وی افزود: برای ما مهم است که بسترهای مناسبی در حوزه رفاه اجتماعی و تامین خدمات تشخیصی درمانی برای جامعه تحت پوشش فراهم آوریم و با انجام برنامههای توسعهای در کل استان رضایت خاطر بیمهشدگان سازمان را جلب کنیم.
حجتی پور با اشاره به فعالیت ۱۱ مرکز درمانی وابسته به مدیریت درمان استان کرمانشاه گفت: درمان در سازمان تامین اجتماعی به نوعی پیشانی سازمان بوده و ماهیت درمان بصورتی است که کیفیت در آن انتها ندارد به همین منظور با هدف گسترش اجرای عدالت در حوزه درمان و بهرهمندی هرچه بیشتر و بهتر مردم استان در شهرستانهای مختلف با برنامهریزیهای انجام شده و تلاش همکاران در مدیریت درمان استان کرمانشاه تعداد مراکز درمانی در ۵ سال اخیر از ۶ مرکز به ۱۱ مرکز ارتقاء یافته که رشد ۸۰ درصدی توسعه درمان در استان را نشان میدهد و از این حیث مدیریت درمان استان کرمانشاه در رتبه اول کشور قرار گرفته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه افزود: امیدواریم با افتتاح دیگر پروژه های در دست اقدام خدمات بهتر و با کیفیتی در حوزه درمان به بیمهشدگان ارائه دهیم.
طولابی مدیر شعب بانک رفاه استان نیز با ابراز خرسندی از حضور در این نشست گفت: بانک رفاه کارگران در حال حاضر از ظرفیت بسیار بالایی در ارائه خدمات برخوردار است و ارائه بهترین طرحها و خدمات به عموم مشتریان از اهداف کاری ما هستند و سعی ما بر این است در قالب طرحها و خدمات نوین در راستای رضایتمندی و رفاه مشتریان و همچنین کارکنان مدیریت درمان، همکاری و تعامل صورت پذیرد.
نظر شما