فعالیت‌های علمی و پژوهشی وزارت کار ارتقاء می‌یابد

«شهرام محمدی» رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی گفت: در راستای ارتقای فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه کار و تأمین اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدی در این ارتباط گفت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای بخشنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره گسترش فعالیت‌های علمی و اجرای پژوهش‌های کاربردی تقاضامحور در حوزه وزارت کار و کمک به ارتقای نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری جامعه هدف منعقد شد.

وی مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه را حمایت متوازن مادی و معنوی از طرح‌های پژوهشی، حسب نیازسنجی مستمر و اولویت‌های پژوهشی شناسایی شده در موسسه کار و تأمین اجتماعی از واحدهای تخصصی وزارتخانه دانست.

محمدی، کمک به هدایت طرح‌های پژوهشی به سمت نیازهای پژوهشی اولویت‌دار دستگاه و استفاده بهتر از ظرفیت‌های متقابل را یکی دیگر از اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی ارتقاء ظرفیت‌های علمی - پژوهشی مشترک، کمک به پیوند دانش و سیاست‌گذاری و ارزیابی و پایش سیاست‌ها و برنامه‌های سازمانی را یکی دیگر از اهداف این تفاهم‌نامه بیان کرد.

این تفاهم‌نامه در بیست و هشتمین نشست شورای معاونان وزارت کار به امضای «شهرام محمدی» رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی و «سید محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه رسید.

کد خبر: 72605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =