بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی از شعبه قاین

در راستای بازدیدهای نظارتی و همچنین بررسی روند خدمات بیمه‌ای و پاسخگویی به مراجعین و حضور در مصلی نماز جمعه برای برگزاری میزخدمت، مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی از شعبه قاین بازدید کرد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی، حسین فراتی، در دیدار چهره به چهره با رئیس و کارکنان شعبه قاین با تأکید بر نقش ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان از آنان خواست تا با دقت و تلاش و سعه صدر، نسبت به سرعت بخشیدن به امورات ارباب رجوع موجبات رضایت مندی وتکریم آنان را همچون گذشته فراهم آورند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی همچنین بر نحوه خدمت رسانی و ارائه خدمات کارکنان به مراجعین از نزدیک نظارت کرد.

پس از این بازدید، فراتی به همراه رؤسای روابط عمومی و ارتباطات مردمی اداره کل با حضور در مصلی نماز جمعه این شهرستان برای برگزاری میز خدمت حضور یافت و بدون واسطه به مشکلات انان رسیدگی و دستورات لازم را در این باره صادر کرد.

در این میزخدمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی به همراه سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان نیز حضور داشت که در پایان این میزخدمت جعفری، معاون استاندار از حضور مدیرکل و پاسخگویی به درخواست های مردمی قدردانی کرد.

در شهرستان قاین بیش ۱۹ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۳۳۸۴ نفر مستمری بگیر وجود دارند که در مجموع با احتساب افراد تبعی بیش از ۵۹ هزار نفر از جمعیت شهرستان از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند که ۵۱ درصد جمعیت این شهر را شامل می‌شود .

در این شهرستان یک کارگزاری و ۳ شعبه اقماری وجود دارد که کار خدمت‌رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران را عهده دار هستند.

کد خبر: 72598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =