سفر مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کرمان به شهرستان زرند

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کرمان به همراه روسای ادارت حراست و روابط عمومی این اداره‌کل با حضور در شهرستان زرند، از شعبه و کارگزاری تامین‌اجتماعی در این شهرستان بازدید و با فرماندار و امام جمعه زرند دیدار کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ‌شعاعی در بدو ورود به شهرستان زرند در راستای تعاملات برون سازمانی به اتفاق هیات همراه با حضور در فرمانداری این شهرستان با حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود از پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریالی تعهدات بلند و کوتاه مدت این سازمان در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پوشش بیمه‌ای در این شهرستان ۶۸ درصد است و از ۳۷۰۰ کارگاه فعال، بیش از ۲۷۰۰ کارگاه از یارانه دولت در پرداخت حق بیمه بهره‌مند می‌شوند.

در ادامه فرماندار شهرستان زرند سازمان تامین اجتماعی را از نهادهایی دانست که خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌دهند و نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به تشویق کارفرمایان به بیمه کارگران خود بیان کرد: مسئولان سازمان تامین‌اجتماعی فرهنگ بیمه را در بین مردم ترویج دهند و خدمات قابل ارائه را برای مردم بازگو کنند تا علاوه بر بیمه‌شدگان اجباری، سایر افراد با بیمه کردن اختیاری از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

در پایان مدیرکل تامین‌اجتماعی استان از فرماندار شهرستان زرند به پاس همراهی ایشان در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای تقدیر کرد.

دیدار با امام جمعه

حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه شهر زرند در دیدار با مدیرکل و کارکنان شعبه زرند، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده این سازمان به جامعه تحت پوشش، خطاب به کارکنان خدمت صادقانه، پاسخگویی به موقع و تکریم مراجعین را خواستار شد و گفت: اجر و پاداش خادمین مردم نزد خداوند متعال محفوظ است و دستگیر آنان در این دنیا و آخرت خواهد بود.

در این دیدار شیخ شعاعی با اشاره به نقش ائمه جمعه و جماعت در بین مردم بیان کرد: ائمه جمعه با کلام نافذی که دارند می‌توانند مبلغ خوبی برای آشنایی بیشتر مردم با بیمه تأمین‌اجتماعی باشند تا همه بتوانند از خدمات این سازمان بهره‌مند شوند.

وی در پایان افزود: خیرین و معین‌های اقتصادی می‌توانند به منظور تامین آینده محرومین در زمینه بیمه کردن خانواده‌های محروم تلاش کنند تا در آینده شاهد امنیت اجتماعی بیشتری در جامعه باشیم.

بازدید از کارگزاری شهرستان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در ادامه سفر خود به شهرستان زرند با حضور در محل کارگزاری این شهر از نزدیک از روند ارائه خدمت به جامعه هدف مطلع شد.

بازدید از شعبه

شیخ‌شعاعی به همراه حجت الاسلام و المسلمین شجاعی با حضور در محل تامین‌اجتماعی شعبه زرند ضمن گرامیداشت هفته تامین‌اجتماعی با اهداء شاخه گل از زحمات کارکنان این شعبه تقدیر کرد.

کد خبر: 72557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =