رشد ۱۵ پله‌ای تامین اجتماعی قم در رده بندی کشوری

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: ارتقای شاخص‌های عملکردی و بهبود وضعیت پیاده‌سازی دولت الکترونیک در تامین اجتماعی قم سبب شد تا این اداره کل با ارتقای ۱۵ رتبه‌ای به رده چهارم کشوری صعود کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در نشست تخصصی بررسی عملکرد سه ماهه نخست امسال که با حضور معاونان، روسای شعب و روسای ادارات در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با اعلام این خبر افزود: این بررسی عملکرد در ۹ حوزه فنی و تخصصی و با توجه به شاخص‌های اعلامی توسط کارشناسان ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی صورت پذیرفته است.

وی با تجلیل از تلاش همکاران شعب و ستاد اداره کل در کسب این موفقیت و ارتقای جایگاه کشوری بیان کرد: با بررسی کارشناسی نقاط قوت و ضعف در حوزه‌های عملکردی و با اتخاذ روش‌های اصولی و مبتنی بر کار کارشناسی به تقویت نقاط قوت پرداخته و با احصاء مسائل و مشکلات مطرح شده به عنوان نقاط ضعف، راهکارهای لازم برای رفع آنها هم تدبیر خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه در حوزه معاونت بیمه‌ای، این اداره کل توانست با بهبود روش‌ها و اصلاح فرایندهای خدمت‌رسانی به رتبه اول کشوری دست یابد، گفت: ۴ شاخص تحقق بودجه مصوب، کنترل و نظارت بر تعهدات بلندمدت، ساماندهی و نظارت بر بیمه‌شدگان خاص و همچنین ارتقای خدمات الکترونیک و سرویس‌های غیرحضوری ملاک بررسی عملکرد معاونت بیمه‌ای تامین اجتماعی قم توسط سازمان مرکزی بود که امتیاز ۹۷.۴۰ به استان قم اختصاص پیدا کرد.

موسوی مدنی با تقدیر از عملکرد حوزه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و همچنین فناوری اطلاعات اداره کل تامین اجتماعی قم بیان کرد: این ادارات تخصصی در بررسی عملکرد خود در سه ماهه نخست امسال، موفقیت چشمگیری داشته و توانستند با کسب امتیاز کامل ۱۰۰، رتبه های نخست کشوری در حوزه های تخصصی خود را کسب کنند.

وی با تاکید بر انجام بازدیدهای نظارتی منظم از شعب و بررسی میدانی فرایندهای خدمت‌رسانی به مردم گفت: در راستای ایفای حقوق شهروندی، عوامل احتمالی نارضایتی مردم از نحوه خدمت‌رسانی جمع‌آوری و تصمیم لازم برای کاهش و یا رفع موانع اتخاذ خواهد شد.

اداره کل تامین اجتماعی قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی به بیش از ۸۵۰ هزار بیمه شده زیرپوشش خود خدمات مختلف بیمه‌ای ارائه می‌کند.

کد خبر: 72535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =