دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان و اعضاء هیات مدیره کانون بازنشستگان استان

به مناسبت هفته تامین اجتماعی و در راستای تقویت تعاملات و مناسبات با شرکای اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، در این دیدار که به مناسبت هفته تامین اجتماعی انجام شد، در ابتدا حسین شجاعی، ریاست کانون بازنشستگان استان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی بیان کرد: ما امروزه با این تفکر که همه عضو این خانواده بزرگ هستیم خود را در کنار سازمان و همراه آن می‌دانیم و نه در مقابل آن.

وی از شناخت و تجربیات مدیرکل استان از مسائل و مشکلات جامعه بازنشستگی ابراز خرسندی کرد و گفت: امروزه کانون بازنشستگان در استان با مشکلاتی همچون بیمه تکمیلی، وام قرض‌الحسنه بازنشستگان، عدم افزایش حقوق بر اساس تورم، عدم وجود شعب بانک رفاه در بعضی از شهرها و ایجاد دفاتر کانون‌های کارگری جهت پاسخگویی به مراجعین روبرو است که امید داریم همچون گذشته با همراهی مدیران سازمان در استان جهت رفع این قبیل مسائل تلاش شود.

در ادامه این نشست محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان ضمن خیر مقدم به رئیس و اعضاء هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری استان و تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و یاد و خاطر شهیدان خدمت (رییس جمهور شهید و همراهانش) با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی بیان کرد: بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی به اطلاع جامعه هدف بویژه بازنشستگان نرسیده و در راستای جهاد تبیین وظیفه ما و کانون ها خواهد بود که خدمات ارائه شده را به بازنشستگان اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به پرداخت ۶۰ همت ماهانه به عنوان تعهدات سنگین سازمان به جامعه هدف و بویژه بازنشستگان افزود: در سه سال دولت سیزدهم آمار بیمه‌شدگان استان با رشد ۳ درصدی مواجه بوده است و در کنار آن ضریب پشتیبانی در استان تاکنون قابل قبول ارزیابی می‌شود.

مدیرکل استان در ادامه عضویت ریاست کانون استان در هیات عالی کانون بازنشستگان کشور را فرصتی عالی در جهت ایفای نقش محوری و پیگیری مسائل و مشکلات این جامعه در استان دانست و گفت: در کنار کانون بازنشستگان و برای کسب رضایت‌مندی این قشر ارزشمند و قابل احترام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر: 72519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =