بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان از درمانگاه‌های جیرفت و کهنوج

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان در ادامه بازدید از واحدهای درمانی، از درمانگاه‌های جیرفت و کهنوج بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان، امین فخر طی سفر به شهرستان‌های جیرفت و کهنوج از نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران و بیمه‌شدگان در درمانگاه‌های تامین اجتماعی این دو شهرستان بازدید کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان با حضور در واحدهای مختلف این درمانگاه‌ها ضمن گفتگو با روسای درمانگاه و همکاران، از تلاش‌های آن‌ها در ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران تشکر و قدردانی کرد.

پیگیری مصوبات سفر قبل، بازدید از ساخت و سازها و بررسی درخواست‌های همکاران از جمله اقدامات مدیر درمان در این بازدید بوده است.

درمانگاه تامین اجتماعی جیرفت با زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع، علاوه بر ویزیت بیماران توسط پزشک عمومی و انجام خدمات دندانپزشکی دارای بخش های مامایی، آزمایشگاه، داروخانه ، تزریقات و پانسمان است.

این مرکز تنها مرکز ملکی تامین اجتماعی در شهرستان جیرفت است و از شهرها و روستاهای اطراف (عنبرآباد، ساردوئیه، بلوک و...) نیز مراجعه‌کنندگان زیادی دارد.

همچنین درمانگاه تامین اجتماعی کهنوج، تنها مرکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در ۶ شهرستان جنوبی استان (کهنوج، رودبار، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و جازموریان) با مساحت سه هزار مترمربع است که در این مرکز درمانی خدماتی همچون دندانپزشکی، ویزیت پزشک عمومی، تزریقات، و آزمایشگاه ارائه می‌شود.

کد خبر: 72425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =