بیش از ۴۰ درصد جمعیت کردستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

در راستای دستیابی به اهدافی همچون ایجاد پل ارتباطی و تقویت تعاملات و پاسخگوئی به بیمه‌شدگان، مدیرکل تامین اجتماعی کردستان به همراه مدیرکل تعاون، رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی از کارخانجات گروه غرب دانه کردستان بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی کردستان، در این دیدار که در محل سالن همایش‌های کارخانجات گروه غرب دانه در سنندج برگزار شد، صلاح قریشی ضمن بازدید از مجموعه با تبریک هفته تامین اجتماعی، آمادگی این اداره کل را درباره همکاری بیش از پیش جهت ایجاد رضایت هر چه بیشتر بیمه شدگان بویژه قشر زحمتکش کارگران به عنوان شرکای اصلی و صاحبان سازمان اعلام کرد.

وی با اشاره به منابع درآمدی و مصارف سازمان بیان کرد: مستمری‌بگیران تامین اجتماعی دو برابر بازنشستگانی هستند که از دولت مستمری دریافت می‌کنند و این در حالی است که تامین اجتماعی هیچ سهمی از بودجه دولتی ندارد و منابع آن تنها از محل پرداخت حق بیمه بیمه شدگان تامین می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات از طرف کارفرمایان افزود: ارائه خدمات به بیمه‌شدگان منوط به پرداخت به موقع حق بیمه از طرف کارفرمایان است که انتظار داریم هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی در پرداخت حق بیمه مسئولانه‌تر عمل کنند و پشتیبان این سازمان بین‌النسلی در زمینه ارائه خدمات بهینه باشند.

وی به اقدامات جدید این سازمان در راستای رضایت‌مندی بیمه شدگان و کارفرمایان هم اشاره‌ای کرد و گفت: بیش از ۴۰ درصد از جمعیت استان یعنی قریب ۷۰۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی کردستان هستند و تلاش می‌شود با اجرای طرح‌های جدید بیمه‌ای، خدمات رسانی با سهولت و با سرعت بیشتری انجام شود.

کد خبر: 72386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =