بازدید مدیرکل تامین اجتماعی کردستان از نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج

به مناسبت هفته تامین اجتماعی و به منظور بررسی و ارائه راهکارهای لازم درباره حل مسائل و مشکلات مربوط به بیمه و وضعیت کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی ، مدیرکل تامین اجتماعی کردستان به همراه اعضای شورای هماهنگی و مسئولین جامعه کارگری و کارفرمایی استان از نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی کردستان، صلاح قریشی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارگران و بیمه شدگان این مجموعه گفت: تأمین اجتماعی به عنوان امانت دار کارگران و کارفرمایان خود را در کنار آنان می‌بیند و نه در مقابل آنان و سیاست ما حمایت و پشتیبانی از کار و تولید است.

وی با بیان که تقویت و همکاری متقابل در چهارچوب قوانین و مقررات با کارگاه‌ها و کارفرمایان در سطح استان یکی از سیاستهای این اداره کل است افزود: در راستای رضایت‌مندی بیمه شدگان، سازمان تامین اجتماعی در جهت افزایش سرعت ارائه خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت مخاطبان خود، ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را با جدیت گسترش می دهد تا بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران نیاز نداشته باشند برای دریافت خدمات مورد نیاز خود به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند و متحمل صرف هزینه و اتلاف وقت شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده افزود: تامین اجتماعی استان بالغ بر ۶۹۵ هزار نفر از جمعیت را تحت چترحمایتی خود قرار داده و حدود ۱۱۵ هزار ۲۹۴ خانوار از تامین اجتماعی در استان مستمری دریافت می‌کنند.

وی از کارگران به عنوان ستون‌های اقتصادی کشور نام برد و بیان کرد: کارگران در تمام عرصه‌های انقلاب، یار و یاور نظام بوده و در دوره های مختلف چرخ های تولید و صنعت کشور را به حرکت درآورده اند.

قریشی ضمن پاسخگویی به سوالات کارگران این شرکت گفت: یکی از وظایف تامین اجتماعی استان برقراری تعامل و ارتباط نزدیک و دوسویه با کارگران ، کارفرمایان و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی است تا به این وسیله از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بیمه شدگان این واحدهای تولیدی و میزان خواسته ها و مطالبات آنان قرار گیرند.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان ادامه داد: تامین اجتماعی متعلق به آحاد کارگران و بیمه‌شدگان بوده و سرمایه آن، حق الناس است که هر برنامه‌ریزی و فعالیتی که در این سازمان انجام می‌شود، باید مبتنی بر رعایت حقوق کارگرانی باشد که طی سالها پرداخت حق بیمه به سازمان انتظار برخورداری از خدمات آن را دارند.

مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و همکاری‌های تأمین اجتماعی استان بیان کرد: این نیروگاه یکی از صنایع بزرگ استان کردستان است که با اشتغال ۲۱۰ نفر نیروی انسانی، وظیفه تولید برق و تأمین بخشی از نیاز شبکه سراسری برق را بر عهده دارد.

کد خبر: 72385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =