دیدار مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با شرکای اجتماعی سازمان

در هفته تامین اجتماعی و در راستای تقویت تعاملات و مناسبات با شرکای اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان استان و مدیر و معاونین اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، جواد یزدانی در این دیدار گفت: سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان سازمانی برآمده از بطن جامعه در مسیر خدمات‌رسانی مطلوب به مخاطبین خود نیازمند یاری و همراهی شرکای راهبردی اجتماعی خود است و در این میان حوزه بازنشستگی بعنوان حوزه‌ای اثر گذار همیشه همراه و در کنار سازمان بوده است.

وی افزود: با مشکلات و گرفتاری‌های جامعه شریف بازنشستگی آشنا هستیم و تمام تلاش و توان خود را بمنظور حل این مسائل بکار بسته‌ایم و در مشارکت با بانک رفاه کارگران تاکنون و بدون تاخیر حقوق و مزایای بازنشستگان را بحساب این عزیزان واریز کرده‌ایم.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی بانک رفاه کارگران را بازوی اقتصادی سازمان نامید و گفت: تلاش پرسنل خوشنام بانک رفاه در کنار زحمات کارکنان تامین اجتماعی مسیر خدمات‌رسانی و تامین معیشت جامعه شریف بازنشستگان در حوزه تعهدات بلند مدت و بیمه‌شدگان در حوزه تعهدات کوتاه مدت را هموار می‌سازد.

در انتهای این برنامه رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان با اهدای لوح سپاس به جواد یزدانی، هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت و از وی تقدیر کرد.

بیش از ۳۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی تحت پوشش خدمات اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی قرار دارند و همه ماهه معادل ۳۱۵ میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان این استان پرداخت می‌شود.

کد خبر: 72380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =