رشد ۸ درصدی تعداد بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی خراسان شمالی

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد از رشد ۸ درصدی تعداد بیمه‌شدگان اصلی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، جواد یزدانی با تایید این خبر گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان پرتلاش اداره کل تامین اجتماعی استان و اجرای برنامه‌های عملیاتی با هدف افزایش شمار بیمه‌پردازان خوشبختانه تعداد بیمه‌شدگان اصلی این استان نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی افزود: در بحث تعهدات بلند مدت و پرداخت حقوق بازنشستگان در سال گذشته همه ماهه رقمی بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان به‌عنوان حقوق واریز می‌شد که در سال جاری این رقم به مبلغ ۳۱۵ میلیارد تومان در هر ماه رسیده و بالغ بر ۵۰ درصد رشد داشته است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت و برای کارکنان اسن سازمان آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه گفت: در دو حوزه اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با درایت مدیران محترم اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی صورت گرفته است و این جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در ادامه گفت: موضوع مهم و مورد بحث روز مبحث رشد جمعیت و فرزندآوری است که تقاضا دارم سازمان تامین اجتماعی در مسیر رشد این مهم تلاش کند تا اقدامات خوبی صورت پذیرد.

امام جمعه مرکز استان خراسان شمالی متذکر شد: موضوع رشد سالمندان و پیری جمعیت یقینا به ضرر سازمان تامین اجتماعی است چراکه براساس شاخص‌های تخصصی تامین اجتماعی رشد جمعیت جوان برابر رشد نیروی کار و در نتیجه رشد تولید و اقتصاد و تعالی سازمان تامین اجتماعی خواهد بود و لذا ضرورت دارد مدیران عالی سازمان در این باره اقدام کنند.

بیش از ۳۵۰ هزار نفر از جمعیت ۱ میلیون نفری استان خراسان شمالی از خدمات اداره کل تامین اجتماعی استان بهره مند هستند.

کد خبر: 72379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =