پرداخت ماهانه ۷۸۰ میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی کرمانشاه

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۸ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر اصلی تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی استان هستند گفت: ماهانه مبلغ ۷۸۰ میلیارد به بازنشستگان و مستمری بگیران استان پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه، با توجه به فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی و به منظور تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران کارگری در استان کرمانشاه و همچنین با هدف توسعه تعامل با شرکای اجتماعی سازمان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه به همراه مدیر درمان و جمعی از همکاران اداره کل و مدیریت درمان استان با حضور در محل کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از نزدیک با رئیس، اعضای هیأت مدیره و کارکنان آن کانون دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سرور شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: بهره‌گیری از سیره اهل بیت راهگشای مسائل و مشکلات امروزی جوامع است.

اسکندر کاکایی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی افزود: تعداد ۸۸ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر اصلی تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی استان بوده که مستمری پرداختی به این عزیزان ماهانه مبلغی حدود ۷۸۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی بابت هر مستمری‌بگیر از یک سال تا ۳۵ سال سابقه مبلغ ۳ میلیون تومان بعنوان علی‌الحساب و مابه تفاوت سه ماه نخست سال بحساب تمامی مستمری بگیران اصلی و بابت هر پرونده ای واریز شده است که در استان کرمانشاه این مبلغ حدود ۱۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

کاکایی به پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران اشاره و بیان کرد: تعداد ۵۰ فقره تسهیلات در تیرماه به مستمری‌بگیران پرداخت شده و امید است با افزایش سهمیه این میزان ارتقا یابد و در نهایت شاهد ارتقا سطح رضایتمندی شرکای اجتماعی سازمان باشیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه به ضریب پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در بهترین شرایط در ۱۰ سال گذشته بطور میانگین، سالانه تعداد ۲۴۰۰ نفر بیمه شده اجباری به سازمان اضافه می‌شد اما در طی ۲ سال گذشته تعداد ۹ هزار بیمه شده اجباری به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی اضافه شده‌اند و این موضوع نویدبخش روزهای خوب برای جامعه تولید و صنعت استان و در نهایت اقتصاد است که امید است این روند صعودی ادامه داشته باشد و تعداد افراد بیشتری تحت پوشش چتر حمایتی سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرند.

کاکایی افزود: ارائه خدمات بهینه به مخاطبان به ویژه در حوزه درمان از اهداف سازمان تأمین اجتماعی است و در بازدیدی که از بیمارستان شهدای کرمانشاه و عیادت از بیماران صورت گرفت این مهم کاملا محسوس بود و در گفتگو با بیماران و خدمات گیرندگان، رضایتمندی خود را از خدمات و تعهدات درمانی سازمان اعلام کردند.

کسب رتبه برتر کرمانشاه در توسعه زیرساخت‌های درمانی

در ادامه این نشست مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن تشکر از مجموعه کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان در انجام امور مربوط جامعه هدف خود گفت: هفته تأمین اجتماعی بهانه‌ای برای عرض خداقوت به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه تشکل‌های بازنشستگی است.

میثم حجتی پور افزود: درمان در تأمین اجتماعی پیشانی این سازمان است و نوع خدمت در درمان بگونه‌ای است که نمی توان انتهایی برای آن در نظر گرفت.

وی گفت: یکی از ملزومات زندگی جوامع بشری به ویژه در سنین بالا، موضوع درمان است و سازمان تأمین اجتماعی نیز با توجه به فلسفه ذاتی خود در راستای حفظ و ارتقاء سلامت بازنشستگان، پرسنل و افرادی که شریک اجتماعی این سازمان هستند، اقدامات قابل توجهی انجام داده و اهتمام ما ارتقای این موضوع است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: خوشبختانه در چندسال اخیر در حوزه درمان استان کارهای خوبی صورت گرفته است بطوریکه با حدود ۵۶ درصد توسعه زیرساخت‌های درمانی رتبه برتر کشور را کسب کرده‌ایم و خوشبختانه تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه که استانداردهای لازم جهت احداث مراکز درمانی را داشته اند از مزایای درمان این سازمان بهره مند شده‌اند.

حجتی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهسازی مراکز درمانی گفت: در مرکز استان تا حد مقدور توسعه زیرساختی را انجام دادیم و بحث بهسازی بخش‌های حیاطی و زمینه‌ای بیمارستان‌ها مثل آشپزخانه‌ها، مراکز تصویربرداری، رختشوی خانه ها و ... همگی انجام یا در دست اقدام است.

در ادامه این نشست رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه و مدیر درمان و سایر همراهان هفته تأمین اجتماعی را به یکایک شرکای اجتماعی این سازمان تبریک گفت.

در حاشیه این نشست با اهدای یک شاخه گل به کارکنان شاغل در کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 72332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =