بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی از درمانگاه خواف

همزمان با آغاز هفته تامین اجتماعی، مدیر درمان خراسان رضوی طبق برنامه‌ریزی انجام شده و همسو با نظامنامه ارتباطات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، از درمانگاه شهرستان خواف بازدید کرد و نحوه ارائه خدمات به مراجعین را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی، در این بازدید امیر توکلی رودی، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در درمانگاه حضور یافت و ضمن دیدار با مدیر درمان استان، با مراجعین به گفتگو پرداخت .

علی رضازاده، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در جلسه‌ای با نماینده مردم خواف در مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت ماه محرم الحرام و ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امید داریم با تعامل مناسب با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی بتوانیم در صدور قوانین مرتبط با سازمان تامین اجتماعی به ویژه در حوزه درمان در جهت رفاه هرچه بیشتر مراجعان و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی قدم برداریم .

در ادامه توکلی رودی، ضمن ابراز خرسندی از روند ارائه خدمات در درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خواف تاکید کرد: با توجه به حضور حدود ۲۵ هزار بیمه شده، در بخش سنگان شهرستان خواف، خواستار افزایش و ارتقا خدمات در این شهرستان هستیم .

در پایان مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی باتفاق نماینده مردم خواف از درمانگاه بازدید و با مراجعین و همچنین پرسنل شاغل در این مرکز، دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: 72308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =