پیوستن بیش از ۸۰ نفر از راهنمایان گردشگری گیلان به جرگه بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی

حسب دستور وقت رئیس جمهور شهید و موافقت سازمان برنامه و بودجه بابت پذیرش بارمالی، دومین گروه از راهنمایان گردشگری استان گیلان، همزمان با هفته تامین اجتماعی با برخورداری از معافیت سهم دولت به جرگه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان می‌پیوندند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، به دنبال دستور وقت رئیس جمهور شهید و موافقت سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تقبل بار مالی ناشی از سهم ۲۰ درصدی حق بیمه مربوطه، حدود دو هزار نفر از راهنمایان گردشگری تایید شده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با برخورداری از معافیت بیمه‌ای در قالب سهم دولت، به جرگه بیمه شدگان تامین اجتماعی می پیوندند .

بر اساس این گزارش ۸۷ نفر از فهرست اعلامی را مشمولان استان گیلان تشکیل می‌دهند که پس از اخذ و ارائه معرفی نامه از سوی جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری به عنوان مرجع واحد این قشر در سطح کشور، فرایند پوشش بیمه‌ای آنها در شعب استان اجرایی خواهد شد .

انجام معاینات پزشکی و الزامات قانونی همچون سایر بیمه‌شدگان و عدم داشتن پوشش بیمه‌ای از طریق سایر صندوق‌ها و ... از شرایط اولیه این گروه به منظور بهره مندی از این امتیاز است .

با پیوستن این گروه به زمره راهنمایان گردشگری بیمه شده در استان گیلان ، تعداد افراد بیمه شده این قشر به حدود ۲۰۰ نفر خواهد رسید.

کد خبر: 72279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =