تجهیز ۱۸۰ میلیارد ریالی بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهر برازجان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از بهره‌برداری ۱۰ طرح توسعه‌ای و عمرانی بیمارستان مهر برازجان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی در آئین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی بیمارستان مهر برازجان بیان کرد: این طرح‌ها شامل استانداردسازی فضا و امکانات رخت‌شوی‌خانه، اصلاح و استانداردسازی تصفیه‌خانه فاضلاب، ترانس دوم برق، دستگاه امحا و بهسازی و اصلاح سیستم تهویه است.

وی افزود: همچنین تجهیز اتاق عمل بیمارستان مهر به دستگاه لاپاراسکوپی یکی از طرح‌های مهم و اساسی بود که با پیگیری و تلاش مستمر خریداری و نصب شد و از امروز برای ارائه خدمت به مراجعین در نظر گرفته می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: در ۲ سال اخیر با نگاه توسعه‌ای به خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان در تمامی مراکز درمانی متعلق به این سازمان در استان بوشهر شاهد بهره‌برداری و افتتاح حداقل یک طرح توسعه‌ای و عمرانی بوده‌ایم.

اسماعیلی بابیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات مسئله‌ای ضروری برای ارائه خدمات با کیفیت در مراکز درمانی سازمان در استان بوده است افزود:۸۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است و موظف به ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مراجعین هستیم.

برازجان مرکز شهرستان دشتستان در ۶۵ کیلیومتری شهر بوشهر قرار دارد.

کد خبر: 72271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =