ثبت اطلاعات بیش از ۸۳۰۰ شاغل جدید خراسان رضوی در سامانه رصد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: اطلاعات هشت هزار و ۳۲۸ نفر به‌عنوان شاغل جدید در استان از ابتدای اردیبهشت تا امروز در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی در سومین جلسه گروه کارشناسی کارگروه تخصصی اشتغال استان بیان کرد: سامانه رصد از ابزار مهم برنامه‌ریزی و منبع استخراج آمار اشتغال کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای سال جاری، خراسان رضوی متعهد به ایجاد شغل برای ۷۹ هزار و ۷۳۲ نفر است که ۱۵ درصد آن به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اردیبهشت که موعد آغاز فرایند ثبت آمار اشتغال سال جاری در سامانه رصد مشخص شد، تا امروز اطلاعات هشت هزار و ۳۲۸ شاغل جدید از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه به ثبت رسیده که معادل ۱۰.۴۴ دهم درصد کل تعهد اشتغال امسال استان است.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان به استناد سامانه رصد اشتغال بصورت هفتگی به استاندار گزارش داده می شود افزود: وضعیت فعلی مطلوب نیست و باید تلاش دستگاه‌های متولی برای ثبت اطلاعات شاغلان جدید بیشتر شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: این اداره کل وظیفه و نقش نظارتی را بر عهده دارد و آن را مطابق با دستورالعمل‌ها، پیش می‌برد.

کد خبر: 72241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =