برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرکل بیمه سلامت کرمان با مدیر درمان تامین اجتماعی استان

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان، فرآیند رسیدگی به پرونده‌های بیماران صعب العلاج در استان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان، در این نشست که با حضور معاون درمان، معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی و جمعی از کارشناسان برگزار شد، طرفین به بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات و موانع موجود در مسیر رسیدگی به پرونده‌های بیماران صعب العلاج پرداختند. همچنین، راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اداری و افزایش هماهنگی‌ها بین دو سازمان جهت تسهیل و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

امین فخر، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان در این دیدار گفت: اولویت ما تسهیل و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های بیماران صعب‌العلاج است و با همکاری نزدیک با اداره بیمه سلامت کرمان می‌توانیم موانع موجود را برطرف کرده و خدمات بهتری به این بیماران ارائه دهیم.

محمد جعفری، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان نیز ضمن تاکید بر اهمیت همکاری‌ها، افزود: با هماهنگی و بهبود فرآیندهای مشترک می‌توانیم به کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های بیماران صعب العلاج کمک کنیم و از دغدغه‌های آنان بکاهیم.

این دیدار گامی مهم در جهت بهبود فرآیند رسیدگی به پرونده‌های بیماران صعب‌العلاج در استان کرمان محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با ادامه این همکاری‌ها، خدمات بهتری به این گروه از بیماران ارائه شود.

کد خبر: 72197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =