اهدای ۴۵۵۰ بسته معیشتی در خراسان رضوی به مددجویان بهزیستی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:۴۵۵۰ بسته معیشتی در قالب پویش چله خدمت و همزمان با چهلمین روز شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی در سطح استان توزیع شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،محمد امین بابایی در این مراسم که در موسسه خیریه کشوری شکوه مهر بزرگترین مجموعه حمایتی، توانبخشی و کودکان بی‌سرپرست برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و همکاری اداره کل بهزیستی استان گفت: امروز نوع نگاه خدمت به مردم تغییر پیدا کرده است و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و یک حرکت جهادی اتفاق افتاده و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز محور خدمت‌رسانی و حضور مدیران در بین مردم سرمشق باشد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت،شهید آیت ا... رئیسی و همراهان افزود: بحث محرومیت‌زدایی و توجه به اقشار کمتر برخوردار یکی از ارکان و ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود که در ادامه و امتداد سیره سید محرومان، ۴۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیون تومان به مناسبت اربعین شهدای خدمت در میان محرومان و مدد جویان بهزیستی توزیع شد.

مسعود فیروزی، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: دولت شهید رئیسی دولت خدمت و نوع نگاه دولت به محرومان و نیازمندان ویژه بود و تا آخرین روزهای خدمت نیز ادامه داشت.

وی به افزایش مقرری بگیران بهزیستی، حق پرستاری، برخورداری زنان سرپرست خانوار از مستمری و ... اشاره کرد و افزود: امیدواریم توفیق خدمت و بندگی برای اهل بیت و امام حسین علیه اسلام نصیب و روزی همه ما قرار داده شود؛ تهیه این بسته‌های حمایتی نیز با کمک و مشارکت اداره کل بهزیستی استان (موسسه خیریه کشوری شکوه مهر)،شرکت پتروشیمی خراسان، مدیریت شعب بانک توسعه تعاون، صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و بانک رفاه کارگران صورت گرفته است.

کد خبر: 72155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =