برگزاری میزخدمت ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی فارس در بانک‌های سپه، ملت و ملی

در ادامه برپایی میز خدمت در ادارات مختلف دولتی جهت پاسخگویی به مشکلات بیمه‌ای کارمندان، میز خدمت ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی فارس در بانک‌های سپه، ملت و ملی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان فارس، میزخدمت پاسخگویی به سوالات کارمندان دولتی که به همت واحد ارتباطات مردمی تامین اجتماعی استان فارس هر هفته در یکی از ارگان‌های دولتی با هدف ایجاد تعامل دو سویه موثر و پاسخگویی به مسائل بیمه‌ای پرسنل و مخاطبان دستگاه و در نهایت شناسایی و احصاء مشکلات بیمه‌ای برگزار می شود در ماه گذشته مهمان بانکهای سپه، ملی و ملت بود.

میز خدمت بانک سپه استان فارس با حضور ۳۴ نفر از کارمندان بانک‌های سپه استان راه‌اندازی شد. همچنین میز خدمت بانک ملی استان فارس نیز با حضور کارمندان بانکهای ملی استان برپا شد. موضوع اصلی مباحث درباره انتقال سوابق از صندوق تامین اجتماعی به صندوق بانک بود. در این میز خدمت از تبلیغات درباره بیمه دانشجویی و دختران فاقد شغل پرسنل استقبال زیادی به عمل آمد و در نتیجه توزیع بروشور تبلیغاتی بسیار زیاد صورت پذیرفت . موضوع بیمه ایرانیان خارج از کشور و بازنشستگی زنان با سابقه ۲۰ سال نیز مورد بحث قرار گرفت.

کد خبر: 72144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =