پرداخت ۲۷۵ میلیارد تومان تعهدات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شعبه دو رشت

تامین اجتماعی شعبه دو رشت که مزین به نام شهید ربانی است نزدیک به ۹۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و مستمری‌بگیر را تحت پوشش دارد و ماهانه ۲۷۵ میلیارد تومان تعهدات به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، علی چراغی، رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت در گزارشی عملکردی در آستانه هفته تامین اجتماعی با تسلیت و تعزیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان بیان کرد: شعبه دو رشت تنها واحد تابعه تامین اجتماعی گیلان بوده که مزین به نام یک شهید که از کارکنان همین شعبه در دهه ۶۰ بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم ربانی، افزود: افتخار داریم که یادمان این شهید گرانقدر در ورودی شعبه زینت بخش ساختمان محل کار ما بوده و خود را موظف می‌دانیم هر روز با دیدن آن و تجدید بیعت با آرمان‌های شهداء و امام شهیدان، در مسیر خدمت‌رسانی و تداوم راه و اندیشه آنها گام برداریم .

رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت و فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش تاکید کرد: در همین راستا، پاسخگوئی و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان سرلوحه اهداف ما قرار داشته و به همین جهت این شعبه در طول سال‌های متولی برگزاری ده‌ها میز خدمت در مصلی رشت، شهرک‌های صنعتی، مساجد و نمایشگاه‌های بوده است.

چراغی با اشاره به اینکه بیش از ۶۳۳۰۰ نفر بیمه‌شده اصلی و افزون بر ۲۵۹۰۰ نفر مستمری‌بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۱۶۷ هزار نفری افراد تحت پوشش این شعبه را تشکیل می‌دهند که معادل ۱۲ درصد از جمعیت مخاطبان سازمان در سطح استان گیلان است بیان کرد: بیش از ۳۸۲۰۰ نفر بیمه شده اجباری، ۱۸ هزار نفر بیمه‌شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد، ۲۹۰۰ نفر بیمه‌شده اختیاری و ۲۴۰۰ کارگر ساختمانی بزرگترین گروه‌های بیمه ای تحت پوشش این شعبه را تشکیل می‌دهند .

وی در بخش دیگری از این گزارش افزود: افزون بر ۷۰۰ نفر نیز در زمره مقرری‌بگیران بیمه بیکاری از این شعبه قرار دارند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت با بیان اینکه در سالجاری ماهانه افزون بر ۲۶۸ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان‌، ازکارافتادگان و بازماندگان این شعبه پرداخت شده، گفت: بازنشستگان با ۱۷۷۷۵ نفر جمعیت ۶۷ درصد مستمری بگیران تحت پوشش را در برمی‌گیرند و پس از آن بازماندگان با جمعیتی افزون بر ۷۳۰۰ نفر قرار دارند و حدود ۸۰۰ نفر نیز ازکارافتاده هستند.

چراغی با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال بیش از ۵۰۰ سند تعهدات کوتاه مدت برای ارائه تعهدات به بیمه‌شدگان این شعبه صادر شده ، غرامت دستمزد ایام بیماری را در این بین دارای بیشترین سهم دانسته و در ادامه افزود: در سالجاری بیش از ۱۳۵۰ قرارداد بیمه‌ای در گروه‌های مختلف منعقد شده که حرف و مشاغل آزاد با ۸۱۱ فقره و زنان خانه دار با ۳۸۷ مورد بیشترین سهم را داشته اند .

وی در بخش دیگری از این گزارش گفت: تنها در ماههای سپری شده از سال ۱۴۰۳ افزون بر ۶۰۰ مورد مستمری در این شعبه برقرار شده که شامل ۴۷۸ مورد بازنشستگی ، ۱۲۹ فقره بازماندگان و ۱۵ مورد نیز از کارافتادگی بوده است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه دو رشت همچنین گفت: این شعبه در حال حاضر ماهانه ۲۷۵ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران خود پرداخت می‌کند.

کد خبر: 72104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =