به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی اردبیل،از عمدهترین درخواستهای طرح شده در دیدارها؛ وام اشتغال، ودیعه مسکن، مسکن و مساعدت مالی بود که در این زمینه راهنماییهای لازم از سوی مدیرکل بهزیستی انجام یافت.
این دیدارها با حضور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان برگزار میشود که در نهایت پس از استماع درخواستها، نظرات و راهنماییهای مدیریت بهزیستی استان تمامی مطالبات به منظور رسیدگی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شوند.
ملاقاتهای مردمی مراجعان، طبق شیوهنامه ابلاغی از مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف، به منظور شناسایی مشکلات و مطالبات گروههای هدف بطور مستقیم و بیواسطه در حداقل زمان ممکن و تدوین رویه واحد، استاندارد و هماهنگ جهت حل مشکلات ولی نعمتان بهزیستی انجام میگیرد.
نظر شما