کاهش هزینه و افزایش درآمدها به‌واسطه هوشمندسازی 

"دامون خدابنده" رئیس مرکز فناوری، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه نمایشگاه الکامپ در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی بیان کرد: در راستای هوشمندسازی سازمان تأمین‌اجتماعی باید تا حد امکان کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها را در دستور کار داشته باشد. اگر با کمترین هزینه بیشترین آورده را برای سازمان داشته باشیم، هوشمند عمل کرده‌ایم.

خدابنده در گفتگو با آتیه‌آنلاین افزود: سال گذشته سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در نمایشگاه الکامپ از استارتاپ‌ها دعوت کرد و در راستای همکاری سازمان با آنان شاهد اتفاقات خوبی بودیم.

وی‌ همچنین ادامه داد: پیشتر هم گفته شد که ما در سازمان تأمین‌اجتماعی با ایجاد سکوی لازم اقدام به جذب نخبگان و همکاری با استارتاپ‌ها خواهیم کرد.

رئیس مرکز فناوری، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه کرد: سال قبل تعداد ۱۰۷ مجموعه استارتاپی برای همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام آمادگی کردند که با بسیاری از آنان در حال مراوده هستیم.

امسال هم با حضور در نمایشگاه الکامپ از همکاری با استارتاپ‌ها استقبال می‌کنیم اما حضور اصلی را بر عهده دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌ها گذاشتیم.

او همچنین بیان کرد: قرار بر این است که سازمان تأمین‌اجتماعی فضا را در اختیار دانشگاهیان قرار دهیم و آنان می‌توانند پیشنهادهای خود را در ارائه محصولات داشته باشند تا منجر به عقد قرارداد شود.

خدابنده گفت: امروز از طرف تأمین‌اجتماعی ۶۵ هزار میلیارد تومان ماهانه حقوق مستمری به چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پرداخت می‌شود. همچنین بیش از ۴۷ میلیون نفر از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند و هوشمندی در این حوزه به این معنی است که با منابع کمتر، خدمات بهتری ارائه شود و این اتفاق با توسعه سیستم‌ها و هوشمندی فرآیندها محقق می‌شود.

رئیس مرکز فناوری، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی توضیح داد: تجربیات بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد و با دعوت از دانشگاهیان و حضور استارتاپ‌ها به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

کد خبر: 71971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =