تدوین برنامه پنج‌ساله تأمین‌اجتماعی مبتنی بر هوشمندسازی

"مرتضی حسینی" معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی امروز ۱۲ تیرماه در حاشیه نمایشگاه الکامپ در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه ما به دنبال تدوین برنامه پنج‌ساله پنجم سازمان تأمین‌اجتماعی هستیم، گفت: این برنامه مبتنی بر هوشمندسازی خواهد بود. ریل‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی نیز بر اساس هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

حسینی در ادامه بیان کرد: حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه الکامپ و فعالیت‌های مرتبط با حوزه هوشمندی به معنای ریل‌گذاری‌های این سازمان به سمت هوشمندسازی در آینده تأمین‌اجتماعی است.
وی اضافه کرد: ما باید به سمت تأمین‌اجتماعی نوین حرکت کنیم و این مهم جز با هوشمندسازی سازمان، حرکت مبتنی بر هوشمندی و استفاده از ابزارهای حوزه فناوری شکل نخواهد گرفت.
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد: با تحقق این روند شاهد به سازمان نوین، بهتر و با خدمات بهینه‌، تسهیلگر خواهیم بود. با توجه به رشد سریع تکنولوژی درجهان باید یا گام گذاشتن در مسیر هوشمندی، از عقب‌ماندن سازمان از این رویه جلوگیری کنیم.
اوهمچنین گفت: حضور در نمایشگاه‌هایی نظیر الکامپ و برگزاری نشست‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی زمینه همفکری همکاران سازمان، افزایش شناخت و دانش آنها نسبت به حوزه هوشمندسازی و اخذ تصمیم جامع‌تر را دراین راستای به دنبال خواهد داشت.
حسینی افزود: اگر سال‌جاری حضور پرشورتر تأمین‌اجتماعی را در نمایشگاه الکامپ می‌بینیم از این باب است که کارشناسان، نخبگان و همکاران سازمانی با حضور در جلسات زمینه تصمیم‌سازی بهتر را در حوزه هوشمندی تأمین‌اجتماعی موجب شوند.

برنامه‌ریزی همه‌های تأمین‌اجتماعی مبتنی بر برنامه پنج‌ساله
حسینی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های همه حوزه‌های بیمه، درمان، منابع انسانی، همه مجموعه‌های داخلی سازمان و البته حوزه فناوری مبتنی بر برنامه پنج‌ساله پنجم تأمین‌اجتماعی خواهد بود.
وی در ادامه اضافه کرد: ما بر اساس برنامه مذکور بودجه‌ها را خواهیم دید و حتما اعتبارات خوبی را برای حوزه هوشمندسازی سازمان تأمین‌اجتماعی قرار می‌دهیم و این در حالی است که این اعتبارات در سال‌جاری رشد بسیار خوبی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: همچنین در حوزه قراردادها و اعداد و ارقام مناسبی برای جذب نخبگان و تکمیل تجهیزات موردنیاز آنان درنظر گرفته شده است. در این ارتباط همچنین دوره‌های آموزشی ویژه‌ای برای همه همکاران سازمان به‌ویژه کارکنان حوزه فناوری لحاظ شده است.
اوهمچنین اظهار امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده و تخقف برنامه‌های آتی، سازمان تأمین‌اجتماعی هوشمند را در همه زمینه‌ها در قالب برنامه پنج‌ساله پنجم داشته باشیم.

کد خبر: 71969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =