۶۳ درصد جمعیت مردم خوزستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خوزستان در حاشیه سفر به شهر ملاثانی ضمن تشریح خدمات بیمه‌ای سازمان در منطقه گفت: ۶۳ درصد جمعیت مردم خوزستان تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان،عبدالرضا روشنی در حاشیه سفر به شهر ملاثانی جهت انجام بازدید نظارتی از شعبه سازمان، با حجت الاسلام و المسلمین حسین آلبوشوکه، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از پنج میلیون جمعیت مردم خوزستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند، گفت: این پوشش حدود ۶۳ درصدی نشان‌دهنده ضریب نفوذ و تأثیرگذاری بالای سازمان در بین آحاد مردم جامعه است و در تمام این سال‌ها و با وجود بحران‌های اقتصادی از مهمترین ملجأها و پناهگاه‌های مردم در گذران مسائل درمانی و معیشتی، همیشه سازمان تأمین اجتماعی بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان با اشاره به فرمان ۹ ماده‌ای مقام معظم رهبری درباره اصلاح نظام جامع تأمین اجتماعی کشور و تأکید بر بند ۳ که به وضعیت ناترازی صندوق‌های بیمه و پایداری منابع آنها می‌پردازد افزود: در همین راستا طی جلسه‌ای که با استاندار خوزستان برگزار شد با تصریح این دو رویداد مهم تقاضای ایجاد قرارگاه تأمین اجتماعی در استان برای رشد لحظه‌ای و جلوگیری از چالش ناترازی صندوق بیمه و اصلاح آن با پیگیری انجام تعهدات و پرداخت بدهی‌های شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی استان، را مطرح کرده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین آلبوشوکه در این نشست با قدردانی از خدمات ارزشمند تأمین اجتماعی و تاثیرگذاری آن در زندگی افراد تحت پوشش، اعلام آمادگی کرد در این مسیر کنار تأمین اجتماعی بوده و در مسائل پیش رو از سازمان حمایت کند.

کد خبر: 71964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =