پنل بررسی کاربردها و مزیت‌های تکنولوژی هوش مصنوعی در سازمان تأمین‌اجتماعی 

امروز و در جریان روز سوم برپایی غرقه سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ، پنل تخصصی بررسی کاربردها و مزیت‌های تکنولوژی هوش مصنوعی در سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه "علیرضا عابدی" کارشناس حوزه هوش مصنوعی در ارتباط با نقش و تاثیرگذاری هوش‌مصنوعی در کارکردهای خدماتی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: باید بررسی کنیم که تکنولوژی چه کمکی به سازمان تأمین‌اجتماعی با جامعه بالای آماری تحت پوشش می‌تواند داشته باشد.
وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی با حدود ۴۷ میلیون نفر از افراد جامعه و سازمان‌های مختلفی در ارتباط است. دسترسی به داده‌های مختلف تاثیرگذاری بر سازمان‌های مختلف موضوعی است که باید در کارکردهای این سازمان دیده شود.
عابدی در ادامه بیان کرد: رشد هوش مصنوعی و هوشمندسازی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی بر بهره‌مندی ذینفعان این سازمان بسیار تاثیرگذار است.
این کارشناس حوزه هوش مصنوعی اضافه کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی به واسطه شمار بالای جامعه تحت‌ پوشش، حجم بالای داده‌ها را دراختیار دارد و این مهم، برنامه‌ریزی در حوزه هوشمندسازی را در دسترس قرار می‌دهد.
او ادامه داد: هوش‌مصنوعی از ترکیب الگوریتم و دیتا یا داده ساخته شده؛ به این معنی که از طریق الگوریتم و با استفاده از داده‌ها هوش مصنوعی ورود پیدا می‌کند. انجام سریع‌تر و بهینه‌تر کارکردهای سازمانی و در عین حال ارائه خدمات بهتر به کابران از مزایای استفاده از هوش مصنوعی است.
عابدی بیان کرد: داده‌های موردنیاز بر اساس نیاز استفاده از هوش مصنوعی از کاربران قابل دریافت است؛ این فرآیند برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.
این کارشناس هوش مصنوعی افزود: با استفاده از جواب سئوالات پرتکرار ذینفعانی که با سیستم پشتیبانی سازمان‌هایی بیمه‌ای نظیر تامین اجتماعی تماس می‌گیرند، امکان هماهنگی این مهم با هوش مصنوعی وجود دارد. فرآیند اشاره شده، کاهش حجم کاری نیروی انسانی سیستم پشتیبانی این سازمان و تسریع در پاسخگویی به مخاطبان را به دنبال خواهد داشت.
عابدی گفت: استفاده از هوش مصنوعی در بررسی‌های مورد نیاز در راستای دریافت اطلاعات و داده‌های افراد خواهان و مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری، امکان چرایی بیکاری و معرفی وی برای اشتغال در کارهای مناسب را فراهم می‌کند.
اوهمچنین با بیان اینکه هوش‌مصنوعی در واقع سیستم خودیادگیرنده است، افزود: این فرآیند در بلندمدت سود بسیاری برای سازمان‌ها و کاربران به دنبال خواهد داشت.
این فعال و کارشناس هوش مصنوعی معتقد است که اجرای هوش‌ مصنوعی در سازمان‌ها باید به آرامی انجام شود.

کد خبر: 71938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =