بهره‌مندی کارفرمایان سراسر کشور از مزایای لیست هوشمند

در دومین روز از حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه الکامپ، در قالب پنل تخصصی تشریحی از مزایای عملیاتی‌شدن پروژه لیست هوشمند حق بیمه به‌ویژه بهره‌مندی جامعه کارفرمایان تحت پوشش تأمین‌اجتماعی مطرح و تشریح شد. 

به گزارش آتیه آنلاین، امروز، ۱۰ تیرماه همزمان با دومین روز بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ تهران، مزایای اجرای لیست هوشمند در سراسر کشور و دسترسی همه ذینفعان، بیمه‌شدگان و کارفرمایان به سامانه متمرکز لیست هوشمند توسط کارشناسان معاونت بیمه‌ای و مدیریت فناوری‌ و تحول دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی بررسی و توضیح داده شد.

"هادی پورصفری" کارشناسان و نماینده معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی در ارتباط با بهره‌مندی ذینفعان از خدمات سامانه متمرکز لیست هوشمند حق بیمه گفت: در سامانه لیست هوشمند حق بیمه، تمام اطلاعات به‌صورت برخط آن جام و در دسترس قرار دارد.
وی افزود: همچنین در این سامانه به صورت لحظه‌ای محاسبات بر اساس ضوابط انجام و بازخوردهای آن دریافت می‌شود.
این کارشناس بیمه‌ای اضافه کرد: پرداخت حق بیمه الکترونیکی و غیرحضوری نیز از دیگر مزایای استفاده از سامانه‌ لیست هوشمند محسوب می‌شود.
او در ارتباط با پایش و کنترل اطلاعات مربوطه به لیست‌های حق بیمه بیان کرد: کنترل آیتم‌های لیست هوشمند حق بیمه نیز برمبنای قوانین و مقررات مربوطه صورت می‌گیرد.اطلاعات هویتی بیمه‌پردازان نیز به صورت آنلاین از طریق سامانه مذکور انجام و مشکلات احتمالی آنی برطرف می‌شود.
پورصفری اضافه کرد: در قالب سامانه مذکور بیش از ۳۰۰ مورد پایش و مورد بررسی‌های لازم قرار می‌گیرد.

اجرای لیست هوشمند با بالاترین پوشش
"فریده کلانتری" کارشناس و نماینده مدیریت فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در ادامه نشست تخصصی امروز گفت: در حال حاضر اجرای لیست هوشمند حق بیمه با بهترین کیفیت و بالاترین میزان پوشش در سطح کشور در حال اجرا است.
وی افزود: در مسیر تولید نرم‌افزار اجرایی سامانه لیست هوشمند حق بیمه، نیازمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و برنامه‌ریزی‌های استقرار پروژه صورت گرفت.
به گفته این کارشناسان حوزه فناوری؛ در حال حاضر کارفرمایان و ذینفعان سازمان از خدمات لیست هوشمند حق بیمه بهره‌مندند.
کلانتری در ادامه اضافه کرد: اجرای کامل لیست هوشمند در سراسر کشور با کمترین مخاطره و با بالاترین میزان پوشش و کیفیت ارائه خدمات محقق شد.
وی همچنین توضیح داد: امیدواریم از طریق سامانه لیست هوشمند حق بیمه، خدمات گسترده‌تر و موثرتری به جامعه بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه دهیم.

در ادامه نشست و پنل تخصصی مربوط به تشریح فعالیت و مزایای استفاده از سامانه متمرکز لیست هوشمند حق بیمه "سمیه افشار" مدیر پروژه لیست هوشمند نیز توضیحاتی در ارتباط با مزایای دوسویه سازمان تأمین‌اجتماعی و ذینفعان از سامانه مذکور ارائه کرد.

کد خبر: 71892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =