تشریح کارکرد سامانه لیست هوشمند در پنل تخصصی

امروز، ۱۰ تیرماه همزمان با برپایی روز دوم حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، پنل تخصصی در ارتباط با جزییات فعالیت و کارکرد و همچنین مزایای عملیاتی شدن پروژه هوشمندسازی لیست ارسال حق بیمه در قالب سامانه متمرکز لیست هوشمند توسط نماینده معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه شد.

به گزارش آتیه آنلاین، "هادی پورصفری" نماینده معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان ارائه پنل تخصصی با موضوع سامانه متمرکز لیست هوشمند گفت: سامانه متمرکز لیست هوشمند در قالب یکی از خدمات نوین الکترونیک سازمان تأمین‌اجتماعی تدوین و اجرایی شده است.
وی ادامه داد: در سامانه متمرکز لیست هوشمند، ارسال لیست حق بیمه توسط کارفرمایان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
این کارشناس حوزه بیمه اضافه کرد: در این سامانه محاسبه حق بیمه و ارسال لیست به صورت کاملا هوشمند انجام می‌شود و در صورت بروز خطا در انجام کار، اصلاح به صورت هوشمند صورت می‌گیرد.
پورصفری افزود: همچنین در چارچوب فعالیت این سامانه هوشمند، با استفاده از سربرگ خطاها در فرایند ارسال لیست، موضوع به کارفرمایان اطلاع‌رسانی می‌شود. اعلام خطاها و هشدارها به صورت آنی محقق می‌شود.
وی در ارتباط با مزایای لیست هوشمند حق بیمه اضافه کرد: دریافت لیست به صورت متمرکز، بررسی و کنترل بیش از ۳۰۰ آیتم به صورت هوشمند، پالایش در کمترین زمان، بررسی ۵۰۰ آیتم در صدم ثانیه، رشد بهره‌وری نیروی انسانی، حذف فرآیندهای زائد و افزایش رضایتمندی مخاطبان به‌ویژه جامعه کارفرمایی را می‌توان از مزایای اجرای طرح ارسال لیست هوشمند محسوب کرد.

کد خبر: 71878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =