نشست مشترک تأمین اجتماعی با مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه تهران 

نشست‌های تخصصی و تعاملی با دانشگاه‌ها، نشست مشترک تخصصی با حضور رئیس مرکز فناوری، آمار و محاسبات تأمین‌اجتماعی، مدیرفناوری و تحول دیجیتال این سازمان و معاونت پژوهش و فناوری دانشکده‌های علوم دانشگاه تهران برگزار شد. 

به گزارش آتیه آنلاین، امروز، ۱۰ تیرماه در جریان دومین روز فعالیت غرقه سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ، به دنبال سلسله نشست‌های تخصصی و تعاملی با دانشگاه‌ها، توسعه همکاری، ایده‌پردازی علمی و پژوهشی تأمین‌اجتماعی با دانشگاه تهران توسط مدیران حاضر در جلسه بررسی شد.

بستر گسترش فناوری در تعامل تأمین‌اجتماعی با دانشگاه‌ها فراهم است
"دامون خدابنده" رئیس مرکز فناوری، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان نشست مشترک با دانشگاه تهران گفت: انتظار داریم پس از نشست‌های مشترک سازمان تأمین اجتماعی با دانشگاه‌ها، همکاری‌های لازم ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: ما در سازمان تأمین‌اجتماعی زمینه همکاری با همه دانشگاه‌های کشور را در حوزه فناوری و هوشمندسازی فراهم کرده‌ایم.
خدابنده اضافه کرد: همچنین در سازمان تأمین اجتماعی در قالب دریافت پیشنهادات و ایده‌های حوزه هوشمندسازی امکان ادامه و توسعه همکاری‌های مشترک با دانشگاهیان وجود دارد.
رئیس مرکز فناوری، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد: در شرایطی که انجام کار به صرفه و صلاح سازمان تأمین‌اجتماعی باشد، امکان انعقاد قرارداد تأمین‌اجتماعی با دانشگاهیان را داریم.
او در ادامه توضیح داد: به‌کارگیری نخبگان با روش‌های خرید خدمت یا برون‌سپاری پروژه‌ها محقق می‌شود؛ ما در سازمان تأمین‌اجتماعی سال‌ها است به سمت خرید محصول در قالب برون‌سپاری پروژه‌ها به نخبگان حرکت کرده‌ایم.
خدابنده همچنین گفت: از دانشگاهیان انتظار می‌رود که راهکارهای دستیابی به بیشترین بهره‌وری را در شرایطی کم‌هزینه ارائه دهند.

ایده و راهکارهای همکاری دانشگاه‌ها با تأمین‌اجتماعی
"مجید سلیمانی" معاونت پژوهش و فناوری دانشکده‌های علوم دانشگاه تهران و عضو هیات علمی این دانشگاه بیان کرد: سازمان تأمین اجتماعی ایده همکاری با دانشگاه‌ها را در راستای توسعه فناوری و هوشمندسازی مطرح کرده است. یکی از زمینه‌های همکاری موضوع کارآموزی در حوزه‌های مربوطه است.
او در ادامه افزود: دانشگاه تهران می‌تواند در قالب پروژه‌های کاربردی با درک بهتر نسبت به مساله و با زبان مشترک با سازمان تأمین‌اجتماعی، توسعه فناوری را رقم بزند.

هدف‌گذاری توسعه خدمات هوشمند به ۴۷ میلیون مخاطب تأمین‌اجتماعی
"بهروز کتابی" مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه نشست امروز گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی با بیش از ۴۷ میلیون مخاطب به دنبال ارائه سرویس‌های الکترونیکی بیشتر و با کیفیت بهتر است.
وی ادامه داد: در حوزه توسعه فناوری و هوشمندسازی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی، پروژه نسخه الکترونیک با ثبت ۹۸ درصد نسخه‌های الکترونیکی به عنوان یکی از مهم‌ترین وموفق‌ترین طرح‌های حوزه فناوری این سازمان در سال‌های اخیر اجرایی شد.
کتابی اضافه کرد: اگر امکان استفاده از بضاعت تخصصی حوزه‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها در راستای توسعه خدمات الکترونیک تأمین‌اجتماعی وجود داشته باشد، توفیقات بیشتری در حوزه هوشمندسازی و فناوری حاصل خواهد شد.

کد خبر: 71874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =