معرفی سرپرست جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان

در پی استعفای مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، طی حکمی از سوی سیاوش آقاجانی، مدیرکل استان، محمد هوشنگ علیجانی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، در متن این حکم آمده است: نظر به تخصص و تجارب جنابعالی و به موجب این ابلاغ سرپرستی مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی به شما محول می‌گردد. امید است ضمن تعامل با مدیران ستادی و رؤسا و مسئولین ادارات و نمایندگی‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه و با اتخاذ تمهیدات لازم در انجام وظایف محوله در حوزه اداری و مالی و پشتیبانی برابر قوانین و مقررات موفق باشید.

این اقدام در پی استعفای مهدی مجدد حسینجانی، مدیر سابق پشتیبانی و توسعه منابع انسانی صورت گرفت.

محمد هوشنگ علیجانی، فرزند شهید والامقام هوشنگ علیجانی، با ۴۲ سال سن در مجموع ۷ سال سابقه ریاست ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های آستانه اشرفیه و لاهیجان را در کارنامه خود دارد.

سیاوش آقاجانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه، حوزه پشتیبانی را یکی از بخش‌های مهم و کلیدی مجموعه دانست و گفت: همه اقدامات مدیر پشتیبانی برای کارکنان باید با محوریت و هدف خدمت شایسته به جامعه هدف صورت پذیرد.

وی بر توزیع عادلانه منابع مالی و انسانی در بین شهرستان‌ها بر اساس نیازسنجی و ظرفیت هر شهرستان تاکید کرد و از سرپرست جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی خواستار ایجاد فضای صمیمی و تعاملی با مجموعه همکاران در سطح استان و شهرستان‌ها شد.

کد خبر: 71854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =