برگزاری مجموعه نشست‌های تأمین‌اجتماعی با حضور شرکت‌های خصوصی 

مجموعه‌ای از نشست‌های تخصصی با موضوعات گوناگون مرتبط با حوزه‌های دیجیتال، هوش مصنوعی، ارتباطات هوشمند و نقش فناوری‌ در صنعت بیمه و خدمات دیجیتال از امروز ۹ تیر  تا دوازدهم این‌ماه در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود. 

به گزارش آتیه آنلاین، امروز، شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ اولین نشست سازمان تأمین‌اجتماعی با شرکت‌های خصوصی با موضوع "مقدمه‌ای بر تحول دیجیتال در سازمان تأمین‌اجتماعی" با حضور جمعی از کارشناسان، مدیران و علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ و با ارائه "سجاد شیعه‌علی" پژوهشگر و فعال حوزه دیجیتال در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد.

سازمان تأمین‌اجتماعی با شعار" هوشمندی در مسیر آینده‌سازی" اقدام به برگزاری این سلسله نشست‌های تخصصی کرده است.

"سجاد شیعه‌علی" پژوهشگر و فعال حوزه دیجیتال در جریان نشست امروز بیان کرد: از حدود ۲۰ سال گذشته تا به امروز بسیاری از اصناف به سمت استفاده از فرآیندهای دیجیتال حرکت کردند.

وی ادامه داد: امروزه بسیاری از خدمات سازمان‌های بیمه‌ای نظیر تأمین‌اجتماعی در قالب‌های دیجیتال و به صورت غیرحضوری به ذی‌نفعان ارائه می‌شود. تحول دیجیتال با استفاده از فناوری جدید، مدل کسب و کار را تغییر می‌دهد.

این فعال حوزه دیجیتال همچنین توضیح داد: در راستای تحقق استراتژی مربوط به تحول دیجیتال، سازمان‌ها باید با تعیین اهداف، توسعه فرهنگ استفاده از حوزه دیجیتال و بسترسازی بهره‌مندی از قابلیت‌های دیجیتال به این حوزه ورود پیدا کند.

شیعه‌علی در ادامه تاکید کرد: تحول دیجیتال بر حوزه‌های مشتری، رقابت، خلق ارزش، داده و نوآوری تاثیرگذار است. سازمانی نظیر تامین اجتماعی با ایجاد واحدهای جدید سازمانی امکان خلق ارزش را از طریق فناوری‌های دیجیتال خواهد داشت.

او اضافه کرد: هوش‌مصنوعی، بلاکچین، اینترنت اشیا و بسیاری از فناوری‌های دیجیتال با استفاده از ظرفیت‌های مختلف امکان رشد سازمان‌ها را در حوزه‌های متفاوت نظیر خدمات هوشمند ایجاد کند.

این پژوهشگر حوزه دیجیتال گفت: ارزیابی سازمان و کسب و کار، تعیین چرایی و تدوین استراتژی، برنامه اجرایی استراتژی و در نهایت اجرای استراتژی گام‌های تحول دیجیتال در سازمان‌ها محسوب می‌شوند.

کد خبر: 71853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =