برگزاری اختتامیه بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان تامین اجتماعی در بندرانزلی

مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در رشته‌های شنا و فوتبال روی میز آقایان با معرفی نفرات و استان‌های برتر در بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، در این دوره مسابقات در شنای آقایان که با حضور ۸۲ همکار شناگر از سراسر کشور در شهرستان بندرانزلی برگزار شد در رشته ۱۰۰ متر رده سنی ۱(زیر۳۰سال) وحید جلالی نیا از استان آذربایجان شرقی مقام اول، محمدابراهیمی از خراسان رضوی مقام دوم و محسن آقا اسماعیلی از استان اصفهان موفق به کسب مقام سوم شدند.

رشته ۵۰متر رده سنی ۲ (۳۶-۳۱سال )محمد حسنی ذوالمجد حقیقی از استان فارس مقام اول، رامین پورباقراز استان گلستان مقام دوم و حمید منتظری از اصفهان مقام سوم را کسب کردند.

رشته ۵۰متر رده سنی ۳ ( ۴۲-۳۷)حسن آژدم از استان اصفهان مقام اول، محمدرضا میرابراهیمی از اداره کل درمان تهران، مقام دوم و کیومرث قربانی از اداره کل شرق تهران مقام سوم را کسب کردند.

رشته ۵۰متر رده سنی ۴ (۴۲ سال به بالا )محمد رئیسی از اداره کل شرق تهران مقام اول، النی مقیمی زاده از کرمان مقام دوم و اکبربابایی از گیلان مقام سوم را کسب کردند.

همچنین براساس این گزارش در رشته فوتبال روی میز، استان زنجان مقام اول، استان فارس مقام دوم و استان اردبیل به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

کد خبر: 71831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =