آغاز به‌کار غرفه تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه الکامپ

امروز، شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با شروع فعالیت بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف این سازمان بیمه‌‏ای آغاز به‌کار کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در این دوره از نمایشگاه الکامپ به ارائه دستاوردها و سرویس‌های گوناگون و گسترده مرتبط با خدمات الکترونیک می‌پردازد. توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی در مسیر تحقق هوشمندسازی در سه سال اخیر در اولویت برنامه‌های کلان این سازمان قرار داشته است.
همچنین در روزهای برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ، رویدادهای مرتبط با حوزه فناوری با حضور مدیران و کارشناسان در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی برقرار است.
خدمات هوشمند و الکترونیک سازمان تأمین‌اجتماعی در حال حاضر در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir و برنامه کاربردی تأمین من در دسترس جامعه تحت پوشش قرار دارد.
اکنون بیش از ۵۹ خدمت غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش‌های مختلف بیمه، درمان، بازنشستگی و انواع تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت به گروه‌های مختلف جامعه ۴۷ میلیون نفری تحت پوشش ارائه می‌شود.
نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» امروز ۹ تیرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به‌کار کرد.
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران فعالیت دارد.
سازمان تأمین‌اجتماعی در مدت ۴ روز فعالیت نمایشگاه الکامپ، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، میدان تهران، ضلع شرقی سالن ۳۸ پذیرای مدیران، مسئولان، کارشناسان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر: 71829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =