برگزاری نشست تشریح خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی 

نشست تشریح خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور کارشناسان بیمه‌ای سازمان و شعب در اولین روز نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، امروز ۹ تیرماه دومین نشست از مجموعه نشست‌های تخصصی و تعاملی سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور کارشناسان بیمه‌ای با موضوع تشریح خدمات متنوع و گسترده الکترونیک و هوشمند تامین اجتماعی و بهره‌مندی جامعه تحت پوشش به خدمات هوشمند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی و برنامه کاربردی تأمین من برگزار شد.
براساس ارائه امروز کارشناسان بیمه‌ای در این نشست، در حال حاضر افرادی که به طور کامل بیمه‌پردازی انجام داده و به مرحله بازنشستگی رسیده‌اند، از طریق خدمات الکترونیک تأمین‌اجتماعی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی امکان ثبت درخواست و طی مراحل بازنشستگی و مستمری‌بگیری را دارند.
همچنین در حوزه اجرای پروژه لیست هوشمند حق بیمه توضیح داده شد که با عملیاتی شدن ارسال هوشمند لیست حق بیمه، بسیاری از موانع و چالش‌های مرتبط با این حوزه برای سازمان و کارفرمایان برطرف شده است.
در حوزه بهره‌مندی جامعه از خدمات الکترونیک تأمین‌اجتماعی نیز گفته شد که سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tsmin.it از طریق ثبت‌نام در این سامانه از خدمات مختلف به جامعه بیمه‌شدگان و ذینفعان را انجام می‌دهد.
با اعلام کارشناسان حاضر در نشست امروز، از خردادماه سال‌جاری ارسال واریزی لیست حق بیمه برای بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی اجرایی شد. در ادامه این نشست تخصصی بیمه‌ای، خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی توسط کارشناسان تشریح شد.
همینطور سرویس‌ ارائه لیست هوشمند به صورت برخط در اختیار جامعه کارفرمایان قرار گرفته است. سرویس ابلاغ الکترونیک نیز در سال‌های اخیر برای استفاده جامعه کارفرمایی طراحی و اجرایی شده است.
سرویس پرداخت آنلاین حق بیمه مرتبط با عوارض ساختمانی نیز یه عنوان یکی دیگر از خدمات هوشمند تأمین‌اجتماعی در دسترس همگان قرار دارد.
سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی در سال ۱۳۹۹ با ۳۰ سرویس مختلف آغاز به کار کرد و بسیاری از مراجعه مردم به شعب سازمان به دنبال این مهم کاهش یافت. در حال حاضر بیش از ۵۹ سرویس غیرحضوری در این سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی در دسترس است.
در حال حاضر ۲۵ میلیون کاربر از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند. همچنین اکنون تعداد ۵ میلیون کاربر با نصب برنامه کاربردی تأمین من از این طریق خدمات مختلف الکترونیک سازمان تأمین‌اجتماعی را دریافت می‌کنند.
در حال حاضر از طریق سرویس‌های غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی امکان ثبت‌نام و پرداخت حق بیمه بیمه‌شدگان به صورت آنلاین در دسترس همگان است.

کد خبر: 71827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =