احیای ۱۲۹ واحد اقتصادی راکد همدان با حمایت صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان از پرداخت ۲ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال تسهیلات برای احیای ۱۲۹ واحد راکد و نیمه فعال در دولت مردمی سیزدهم خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، ارسلان حسن‌پور مجموع سرمایه‌گذاری این طرح‌های راکد در استان را ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: با مشارکت و حمایت صندوق کارآفرینی امید بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از آن تامین و پرداخت شده است.

وی با تاکید بر رسالت صندوق در تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و تاکید شخص رییس جمهور شهید در حوزه احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال گفت: با راه‌اندازی دوباره این واحدهای راکد یا نیمه فعال برای بیش از ۲۲۰ نفر شغل پایدار ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان ادامه داد: این طرح‌های حمایت شده در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات از جمله صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات، بسته‌بندی مواد غذایی، گلخانه، تامین قطعات خودرویی و کشاورزی، دامداری و صنایع کوچک است.

حسن‌پور با بیان اینکه تسهیلات این صندوق با نرخ سود پایین به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود افزود: تقویت کارآفرینی و کمک به توسعه اشتغال از اولویت‌های اصلی این صندوق به شمار می‌رود.

کد خبر: 71826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =