کسب رتبه اول گیلان در ثبت نام تعاونی‌ها در جشنواره تعاونی‌های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ۶۸۳ شرکت تعاونی استان در جشنواره تعاونی‌های برتر ثبت نام کردند و استان گیلان رتبه اول کشوری را بر اساس نسبت تعاونی‌های فعال ثبت نام شده، کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سیاوش آقاجانی با اشاره به ورود به فاز دوم فرآیند اجرای جشنواره تعاونی‌های برتر بیان کرد: هم اکنون ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم این طرح شامل بررسی و صحت‌سنجی مدارک و مستندات بارگذاری شده تعاونی‌ها و داوری است و در نهایت همزمان با هفته تعاون، رتبه نهایی تعاونی‌ها اعلام و تعاونی‌های واجد شرایط با توجه به امتیازات کسب شده به‌عنوان تعاونی برتر استانی یا ملی انتخاب می‌شوند.

آقاجانی یادآور شد: ثبت‌نام در جشنواره و مراحل بعدی آن در بستر سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور انجام می‌شود و میزان استقبال تعاونی‌ها استان برای مشارکت در این جشنواره ستودنی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: این رویداد در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون بوده و مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استانی و شهرستانی در شهریورماه همزمان با هفته تعاون برگزار می‌شود.

کد خبر: 71812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =