برگزاری دومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارگران شهرستان میبد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و آغاز دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارگران میبد در سالن جانبازان و معلولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد، احمد علایی درباره برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در راستای افزایش نشاط و بهره‌وری در بین کارگران و خانواده آنها برگزار شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد با بیان اینکه این دوره از مسابقات ویژه کارگران و فرزندان کارگر میبد برگزار شد، افزود: در این دوره بیش از ۳۰ نفر از کارگران و فرزندان آن‌ها با هم به رقابت پرداختند؛ مسابقات در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۱۱ سال و بالای ۱۱ سال برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات زهیر امامی و محمد معین محمدیان در رده سنی زیر ۱۱ سال، امیررضا فیاضی و امیرعلی دهقانی در رده سنی بالای ۱۱ سال و مهدی زارعی و محمد رضا امامی در رده بزرگسالان به ترتیب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی را از آن خود کردند.

علایی درپایان این مسابقات از محمدحسین فلاح مدیرعامل کارخانه قند و شکر میبد که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، پشتیبانی این دوره از مسابقات را برعهده گرفته بود قدردانی کرد و گفت: کارخانه قند و شکر میبد در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات ورزش کارگری شهرستان میبد همکاری خوبی دارد و این امر باعث ترویج ورزش میان کارگران میبد شده است.

وی از همکاری هیات تنیس روی میز شهرستان میبد هم در هماهنگی و برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی و بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با تعداد بیشتری از کارگران و فرزندان آن‌ها این مسابقات را برگزار کنیم.

کد خبر: 71716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =