بازدید سرزده مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل از شعبه بیله سوار

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل در راستای نظارت مستمر بر چگونگی فعالیت شعب تابعه، به صورت سرزده از شعبه تامین اجتماعی شهرستان بیله سوار بازدید کرد و در جریان چگونگی خدمت‌رسانی کارکنان تامین اجتماعی به اهالی منطقه قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل، افشین شیرزاده با اظهار خرسندی از دیدار با کارکنان شاغل در شعبه شهرستان بیله سوار افزود: خدمت بی‌منت به بیمه‌شدگان از مهمترین وظیفه سازمان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌دار و تلاش مضاعف و جهادگونه همکاران علاوه بر تحقق اهداف عالی سازمان در استان اردبیل در کسب رضایت اهالی منطقه که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ولی نعمت ما هستند موفق و سربلند باشیم چرا که یقین داریم خدمت به اهالی محترم و متدین منطقه نه تنها باعث سربلندی سازمان در استان خواهد شد بلکه به افزایش تعداد بیمه‌شدگان و گسترش خدمات بیمه‌ای که از اهداف عالی سازمان نیز است منجر خواهد شد.

در این بازدید که با استقبال همکاران شاغل در شعبه روبرو شد مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن گفتگو با همکاران در جریان مسائل و مشکلات آن عزیزان نیز قرار گرفت.

کد خبر: 71504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =