دیدار اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بجنورد با مدیرکل استان

اعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بجنورد طی جلسه با مدیر کل استان عمده مسائل، مشکلات و خواسته‌های بازنشستگان مرکز استان را مطرح و پیگیری کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی خراسان شمالی، جواد یزدانی ضمن خیر مقدم و تقدیر از همکاری‌های متقابل گفت: بازنشستگان سیمای آینده نیروی کار شاغل هستند و ضروری است برای رفاه و آسایش جامعه شریف بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش بازنشستگان و سالمندان در کانون خانواده گفت: در احادیث و روایات و تعالیم دینی مسلمانان جایگاه سالمندان و بزرگسالان بسیار مهم و ضروری است و در تقویم ملی کشورمان نیز روز ۲۵ ذی الحجه بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان ثبت و درج شده تا یادآور ضرورت احترام گذاشتن به مقام شامخ بزرگسالان و سالمندان باشد.

وی افزود: بازنشستگان گنجینه گرانبهای تجربه و دانش هستند و بهمین دلیل مشورت با انان در همه موضوعات گره‌گشا خواهد بود.

یزدانی ادامه داد: در ساختار کلان سازمان تامین اجتماعی حوزه بازنشستگان یکی از حوزه‌های اثرگزار و راهبردی است و یقینا برنامه‌ریزی‌های کلان سازمانی باید با توجه ویژه به مسائل و مشکلات این قشر شریف باشد.

در ادامه این دیدار هدایتی، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بجنورد با تقدیر از فراهم شدن فرصت برگزاری این جلسه، بازنشستگی را یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی دانست و گفت: بازنشستگان امروز نیروهای جوان و مولد و شاداب دیروزند که عمر خود را صرف تلاش و کوشش جهت آبادنی کشور کرده‌اند و اکنون انتظار دارند تا در رفاه و آسایش زندگی کنند.

هدایتی وام و تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه مستمری‌بگیران و بیمه تکمیلی را مهمترین مسائل و مشکلات فعلی بازنشستگان عنوان کرد و افزود: با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی ضرورت دارد کمکهای مالی در قالب تسهیلات و وام‌های بانکی قرض‌الحسنه به بازنشستگان پرداخت شود.

وی مشکلات بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ را از دیگر معضلات موجود دانست و از مدیران بیمه آتیه سازان خواست تا به این مشکلات رسیدگی کنند.

در انتهای این دیدار هدایتی به نمایندگی از جامعه بازنشستگان مرکز استان با اهدا لوح سپاس از تلاش‌های مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی در پیگیری مسائل،مشکلات و خواسته های صنفی بازنشستگان تقدیر کرد.

در مرکز استان، ۱۰۹۱۴ نفر مستمری‌بگیر اصلی تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی خراسان شمالی قرار دارند که کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد بعنوان تشکل صنفی و قانونی عهده‌دار مسئولیتهای اجتماعی مربوط به این جامعه شریف فعالیت می‌کند.

کد خبر: 71376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =