به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی هرمزگان، سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس گفت: خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی نقش حیاتی در ارتقای سلامت جامعه دارد. رضایتمندی مراجعهکنندگان از مراکز درمانی ملکی سازمان، یکی از شاخصهای کلیدی در ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده است به همین منظور، سازمان تأمین اجتماعی نظرسنجیهای هدفمند و متوالی را از خدمات درمانی به بیماران بستری در مراکز ملکی خود انجام میدهد تا بهبود مستمر کیفیت خدمات به بیمه شدگان را تضمین کند.
دکتر سرور کریمی پور با اشاره به اجرای نظرسنجیهای الکترونیک در طول سال ۱۴۰۲ که توسط سازمان تامین اجتماعی انجام شده، بیان کرد: در این نظرسنجیها، ۵۱۳۴ نفر از سراسر کشور مشارکت کردهاند و نتایج نشان میدهد که بیمارستان خلیج فارس بندرعباس با کسب ۸۵ درصد رضایتمندی، به عنوان یکی از بهترین بیمارستانهای سازمان تأمین اجتماعی شناخته شده است.
وی افزود: ۱۲ شاخص مختلف در این نظرسنجی مورد ارزیابی قرار گرفتهاند و بیمارستان خلیج فارس در بسیاری از این شاخصها عملکرد برجستهای داشته که ما به نتایج این نظرسنجیها افتخار میکنیم و همچنان مصمم به بهبود مستمر خدمات خود به مردم شریف هرمزگان هستیم.
کریمی پور گفت: یکی از مهمترین شاخصها، رضایت مراجعین از نحوه برخورد پرستاران با بیماران در زمان بستری است که در این زمینه بیمارستان خلیج فارس موفق به کسب رضایت ۹۰ درصدی شده است. این نشاندهنده تعهد بالای کادر پرستاری ما به ارائه خدمات انسانی و حرفهای است.
وی همچنین به نتایج دیگر شاخصها اشاره کرد و گفت: در شاخص کیفیت غذای بیمارستان، رضایت ۸۳ درصدی حاصل شده است که بیانگر تلاش همکاران ما در ارائه تغذیه مناسب و باکیفیت به بیماران است اما تلاش مجموعه بر این است که رضایتمندی در این شاخص افزایش یابد. همچنین، در شاخص رضایت از مناسب بودن توصیههای پزشکی درباره مراقبتهای بعد از ترخیص، رضایت ۸۹ درصدی، و در شاخص پیشنهاد بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به دیگران، رضایت ۸۷ درصدی به دست آمده است. زایشگاه بیمارستان خلیج فارس بندرعباس نیز با رضایتمندی ۹۳ درصدی، بالاترین سطح رضایتمندی را در میان شاخصها کسب کرده است.
سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس ادامه داد: زایشگاه این بیمارستان بهعنوان زایشگاه دوستدار مادر و کودک در استان شناخته شده است که در سال ۱۴۰۲ بیش از سه هزار و ۶۰۰ زایمان در آن انجام شده است.
کریمی پور در پایان تأکید کرد: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس متعهد به ارائه خدمات درمانی با کیفیت و توجه به نیازها و انتظارات بیماران است. ما همواره در تلاشیم تا با بهرهگیری از نظرات و پیشنهادات بیماران و اجرای برنامههای بهبود کیفیت، رضایتمندی حداکثری مراجعهکنندگان را فراهم کنیم و در مسیر ارتقای سلامت جامعه گامهای مؤثرتری برداریم.
نظر شما