به گزارش آتیهآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی آقاجانلو با بیان اینکه نظارتهای بهزیستی بر مراکز شبانهروزی به منظور ارتقای خدمات آنها به صورت مستمر انجام می شود گفت: کارشناسان حوزههای تخصصی و بازرسی در سطوح استان و شهرستان به طور مکمل و هماهنگ بر مراکز بهزیستی نظارت جامع دارند.
وی افزود: اغلب این بازدیدها به منظور ارزیابی دقیق شرایط، کیفیت خدمات و تعیین سطح رعایت دستورالعملهای سازمان بهزیستی در مراکز در ساعات غیراداری، شبانه و به صورت سرزده انجام میشود.
سرپرست بهزیستی زنجان با بیان اینکه مردم نیز میتوانند در حوزه نظارت بر این مراکز کمک کار سازمان بهزیستی باشند گفت: سامانه ۱۴۸۲ دیده بان بهزیستی آماده دریافت پیشنهادها و نظرات شهروندان است.
وی با بیان اینکه این خط، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی است، اضافه کرد: تماس با این شماره به صورت رایگان بوده و از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از هشت صبح تا ۲۰ شب امکانپذیر است.
آقاجانلو بیان کرد: گزارشهای مردمی می تواند در زمینه فعالیت مراکز دولتی و غیردولتی اعم از مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانهروزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیکهای مددکاری باشد که به سرعت مورد رسیدگی قرار می گیرد.
نظر شما