برپایی موکب‌های درمانی تامین اجتماعی در دو مرز شلمچه و چذابه

در اولین جلسه ستاد اربعین تامین اجتماعی خوزستان که با حضور مدیران درمان و بیمه استان برگزار شد درباره ایجاد موکب درمانی در دو مرز شلمچه و چذابه تصمیم گیری شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، هدایت اله عبدی‌زاده، مدیر درمان استان در حاشیه برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین تامین اجتماعی خوزستان گفت: تکریم و ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در موسم اربعین حسینی جزو اولویت‌های فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان است.

هدایت الله عبدی‌زاده به حضور ۱۱ استان (خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، فارس، سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، بوشهر و هرمزگان) همانند سال گذشته به عنوان معین استان خوزستان در راه‌اندازی این موکب‌ها اشاره و بیان کرد: مواکب درمانی تامین اجتماعی خوزستان در موسم اربعین امسال در دو مرز چذابه و شلمچه ، بصورت ۲۴ ساعته با همیاری و همراهی اداره کل تامین اجتماعی استان و با تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه تنظیمی و پیش‌بینی تجهیزات و امکانات، خدمات خوب و قابل توجهی به زائران ارائه شود.

در مواکب درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سال گذشته در دو مرز شلمچه و چذابه به بیش از ۷ هزار و ۹۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه شد.

شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر و مرز چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز دو مرز مهم و رسمی کشور برای تردد زائران اربعین حسینی هستند.

کد خبر: 71068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =