تشکیل میزخدمت و سلامت با حضور مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی خوزستان

میزخدمت و میز سلامت مدیریت درمان و اداره کل تامین اجتماعی خوزستان به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان دزفول برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، هدایت اله عبدی‌زاده با اشاره به لزوم پاسخگویی شفاف و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها به مردم بیان کرد: میزخدمت و سلامت مدیریت درمان و اداره کل تامین اجتماعی استان با مشارکت مراکز درمانی و شعب دزفول و با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان در حوزه‌های درمانی و بیمه‌ای در مصلی نماز جمعه امام علی (ع) این شهرستان تشکیل شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش گفت: شهید جمهور هیچگاه پشت میزش ننشست و همیشه در صحنه و میدان حضور داشت ، همچون سردار سلیمانی مرد میدان بود.

وی افزود: ما در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به عنوان خادمان مردم باید امانت‌دار آنها بوده و از نزدیک جویای مشکلاتشان باشیم، این میز خدمت‌ها و ارتباط با مردم مشکلات را شناسایی و نحوه خدمت را به سمت و سوی درست هدایت می‌کند.

علیرضا کاویان(معاون درمان)،عیسی سواری(رئیس اداره بازرسی)، رضا همتی(رئیس اداره نظارت بیمارستانی)، امیرصادق ایران باستان(رئیس بیمارستان دزفول) و نسرین نجابتی(رئیس درمانگاه چهارخرداد دزفول) در این میز خدمت حضور داشتند.

نماز جمعه این هفته شهرستان دزفول به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

کد خبر: 71000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =