به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی شعبه قصر شیرین، اسکندر کاکایی با اشاره به لزوم تحقق اهداف سازمانی و ارائه خدمات گفت: وصول مطالبات عاملی مهم در ارائه خدمات در شان و به هنگام به بیمهشدگان است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: با تلاش بیوقفه همکاران روند ارائه خدمات به مراجعین مطلوب و مثبت ارزیابی میشود و رسیدن به این مهم جز در سایه تلاش بیوقفه همکاران در تمامی واحدها میسر نخواهد شد.
کاکایی با اشاره به آموزش تخصصی کارکنان و جانشینپروری گفت: نیروی انسانی متخصص همواره راهگشای سازمان در مواجهه با مسائل و مشکلات در زمانهای کسری کادر شاغل بودهاند.
وی ادامه داد: وجود نیروی آموزش دیده و با تجربه عامل پیشرفت سازمان و دستیابی به اهداف است و در این راستا ضروری است برنامهریزی لازم بهمنظور بهرهمندی سایر همکاران از تجربیات آنان صورت گیرد.
نظر شما