حمایت ۱۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از سالمندان بستری در مراکز دانشگاهی قم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در دیدار با اعضای جدید هیات مدیره کانون بازنشستگان استان قم گفت: برای رایگان شدن هزینه بستری بازنشستگان، بیش از ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی قم، مهدی محصل در دیدار با اعضای جدید هیات مدیره کانون بازنشستگان استان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه رییس محترم جمهور وهیات همراه بیان کرد: از زمان اجرای طرح حمایت مالی از بازنشستگان بستری بالای ۶۵ سال در مراکز دانشگاهی، برای رایگان شدن هزینه بستری آنان بیش از ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی در نشست تعاملی با اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان قم گفت: آگاهی بسیار خوب از مسائل و مشکلات سازمان تامین اجتماعی و مسائل و مشکلات بازنشستگان توسط اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان، تبیین و تعامل برای بهبود خدمت‌رسانی برای رفع مشکلات را تسهیل می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در ادامه گفت: در سال گذشته خدمت درمانی تامین اجتماعی قم با بیش از ۹ میلیون بار در مراکز ملکی و طرف قراداد با رشدی ۲۱ درصدی مواجه شده است که نشان دهنده تلاش مضاعف جامعه سلامت استان قم برای درمان بیماران دارد.

وی با اشاره به افزایش پوشش درمانی تامین اجتماعی گفت: فعال‌سازی غربالگری سرطان‌ها و بیماری‌های مزمن که اغلب قشر سالمند و بازنشسته به آن مبتلا می‌شوند، نشان‌دهنده توجه سازمان به پیشگیری از ایجاد هزینه‌های سنگین درمانی به این قشر ارزشمند است.

محصل در ادامه با تاکید بر نقش حمایتی صندوق بیماران صعب‌العلاج در پوشش هزینه‌ها افزود: دولت سیزدهم با راه‌اندازی صندوق صعب العلاج توانسته است با اختصاص ۷ هزار همت در کاهش هزینه‌های بیماران تحت پوشش نقش مهمی ایفا کند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح‌های توسعه فضای فیزیکی از جمله ساخت درمانگاه تخصصی امام رضا (ع)، پیگیری خرید دستگاه ام ار ای، راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه زنان باردار در بیمارستان امام رضا (ع) و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم شاهد بهبود خدمت به بیمه‌شدگان به ویژه بازنشستگان خواهیم بود.

کد خبر: 70910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =