آغاز به کار سامانه نوبت‌دهی تلفنی متمرکز مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان

درراستای تکریم بیمه‌شدگان و بازنشستگان و افزایش سهولت اخذ نوبت در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان، از اول خردادماه سامانه نوبت‌دهی تلفنی متمرکز مدیریت درمان استان آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: حجم بالای جامعه هدف و تعداد بالای متقاضیان جهت استفاده از خدمات درمانی این سازمان به ویژه بابت اخذ نوبت، در مراکز ملکی استان همواره یکی از مواردی بوده که برای مخاطین ایجاد زحمت کرده است لذا همسو با رویکردهای سازمانی جهت پاسخگوئی بهتر به نیازها و افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان و بازنشستگان و اعضای خانواده آنها و همچنین با هدف تسهیل در اخذ نوبت، از تاریخ اول خردادماه سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز مراکز تابعه این مدیریت با شماره تلفن یکتای ۴۴۹۵۵ آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های بیمه‌شدگان از این تاریخ، ساعت نوبت‌دهی کلیه سامانه‌های نوبت‌دهی غیرحضوری از ساعت شش صبح خواهد بود.

فعالیت سایر مسیرها و سامانه‌های نوبت دهی همچنان ادامه داشته و این سامانه متمرکز جدید به ایستگاه‌های کاری قبلی اضافه خواهد شد.

کد خبر: 70838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =