بهره‌مندی ۹۰ درصدی خانوارهای مشمول استان مرکزی از طرح فجرانه دولت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۹۰ درصد خانوارهای مشمول این استان به طور میانگین در سه نوبت طرح فجرانه دولت مشارکت و از مزایای آن بهره‌مند شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، جمشید امیدی با بیان این مطلب افزود: مشارکت مشمولان این طرح در مرحله اول با ۳۰۴ هزار و ۶۴۲ خانوار به ۸۴ درصد، مرحله دوم با ۳۱۷ هزار و ۷۹۲ خانوار به ۸۸ درصد و در مرحله سوم با ۳۵۴ هزار و ۳۷۴ خانوار به ۹۸ درصد رسید.

وی با بیان اینکه تراکنش صورت گرفته سه نوبت طرح فجرانه دولت در استان مرکزی به یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۶۵۴ مورد رسید، بیان کرد: تراکنش مرحله اول به ۴۴۴ هزار و ۹۲۶ مورد، مرحله دوم به ۳۹۸ هزار و ۳۴۶ تراکنش و مرحله سوم به ۳۹۱ هزار و ۳۸۲ مورد رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در اجرای سه مرحله این طرح پنج هزار و ۵۳۵ میلیارد و ۳۷۹ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۹۱۴ ریال دولت پرداخت کرد و ۱۴ هزار و ۶۵۹ میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۵ ریال نیز آورده مردم استان مرکزی بود.

امیدی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۱۵۰ فروشگاه استان مرکزی به اجرای این طرح اتصال داشتند ادامه داد: طرح فجرانه مشمول دهک‌های اول تا هفتم بود و بر اساس کد ملی سرپرست خانوار و با هر کارت اعتباری امکان خرید وجود داشت.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است که یک میلیون و ۷۳ هزار نفر از این جمعیت مشمول دریافت طرح فجرانه بودند.

کد خبر: 70734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =