پرداخت ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی همدان

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان از پرداخت ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان به بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان تامین اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، جواد جمور، در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان عمومی غیردولتی و بین النسلی است و به نوعی حق الناس تلقی می‌شود که لازم است ذینفعان سازمان نسبت به حفظ و حراست آن اقدام کنند و از سواستفاده‌هایی که از این سازمان می‌شود جلوگیری کنند.

وی گزارشی از وضعیت بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران استان را ارائه کرد و گفت: بیش از ۹۰ هزار نفر در قالب بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان از سازمان مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند که این مبلغ به طور متوسط بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان درماه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه ۸۶۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش هستند بیان کرد: این رقم ۴۷/۷ درصد از جمعیت استان را شامل می شود که با برنامه‌ریزی‌های لازم درصدد هستیم این میزان را به نرم کشوری نزدیک کنیم و به ۵۰ درصد جمعیت برسانیم.

وی با توضیحاتی درباره تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان به بیمه شدگان افزود: در خرداد ماه سال‌جاری دریافت لیست و حق بیمه بیمه‌شدگان کارگاه‌های تحت پوشش به صورت هوشمند دریافت خواهد شد که درخواست می کنیم کارفرمایان با مراجعه به سامانه‌های غیرحضوری سازمان با مطالعه فایل راهنما نسبت به پرداخت حق بیمه و ارائه لیست بیمه‌شدگان مجموعه خود اقدام کنند که درصورت بروز هرگونه مشکل، فرصت رفع مشکل وجود داشته باشد.

جمور با توصیه به خبرنگاران گفت: شما هم در ردیف ذینفعان سازمان هستید که لازم است در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی نسبت به سازمان تعصب داشته باشید و حافظ منافع سازمان تامین اجتماعی که به نوعی متعلق به بیمه‌شدگان و ذینفعان آن است باشید.

کد خبر: 70652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =