انجام ۲۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان در اولین شورای اداری استان در سال۱۴۰۳ از انجام ۲۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های طرف قرارداد با سازمان در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان، اولین شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در در محل بیمارستان آتیه همدان برگزار شد .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان در این جلسه که با حضور معاونان مدیریت درمان، روسا و مدیران بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی و روسای ادارات ستاد مدیریت درمان برگزار شد ضمن ترسیم خط مشی مدیریت درمان استان و تبیین اهداف سال، بر انسجام و عزم مضاعف در راستای نهضت خدمت‌رسانی تاکید کرد .

حسن عروتی موفق با اشاره اجمالی به رئوس خدمات ارائه شده به مراجعان در مراکز ملکی تابعه از جمله خدمات بستری به ۳۵ هزار بیمار و انجام ۲۲ هزار عمل جراحی در دو بیمارستان ... و تعامل با ۱۱۰۰ مرکز طرف قرار داد در بخش درمان غیر مسقیم، بر ضرورت تبیین خدمات در حال ارائه توسط سازمان تامین اجتماعی در استان به مراجع برون سازمانی از قبیل فرمانداران و مسئولین شهرستان‌ها، رسانه‌ها و ... توسط همه اعضای شورا به ویژه روسای مراکز تاکید کرد.

روسای مراکز و اعضای شورای اداری استان نیز در ادامه این جلسه به طرح مسائل و مشکلات واحدها پرداختند.

کد خبر: 70603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =